Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مادر روسیه ای به همراه معشوقه خود به اتهام قتل پسر7 ماهه اش دستگیر شد.

پلیس روسیه در خصوص این جنایت عنوان کرد که زن جوان با کمک معشوقه اش پس از مصرف الکل به سراغ کودکش رفته و پس از ضرب و شتم وحشیانه او را به قتل رساندند و جسد قربانی را در کیسه زباله انداخته و در رودخانه رها کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو متهم پس از ارتکاب قتل به اداره پلیس مراجعه کردند و گفتند که کودکشان ربوده شده و از او خبری نیست. افسرپلیس که متوجه مست بودن دو مجرم شد فهمید که آن ها برای پوشاندن یک جرم این ادعا را کردند به همین خاطر پس از بازداشت آن ها و بازجویی متوجه شد که زوج پلید کودک را کشته و جسدش را در رودخانه رها کردند.

در پی تحقیقات پلیس جنازه کودک در حالی که دست و پاهایش بسته بود در کیسه زباله ای در رودخانه کشف شد که پس از انتقال به پزشکی قانونی مشخص شد که قربانی به خاطر کوبیدن مشت و لگد به سرش جان داده است.

همچنین در کیسه زباله تعدادی سنگ دیده شد که نشان می داد متهمان برای این که راز این جنایتشان فاش نشود و جسد مشخص نشود در کیسه سنگ انداخته که زیر آب بماند.

اکنون رسیدگی به این پرونده آغاز شده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: قتل جنایت ضرب و شتم جسد پلیس جرم پلید جنازه پزشکی اخبار حوادث مادر کودک عکس تلگرام کتک سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس فیلم ایران دختر پلیس بیمار اینستاگرام جوان تلگرام تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک غرق شده در سیلاب

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، فرماندارشهرستان ارزوئیه از نجات معجزه‌آسای کودکی که در سیلاب غرق شده بود توسط تیم پزشکی مدیریت بحران شهرستان خبر داد.

رضا اسماعیل‌کاخ  اظهار کرد: با توجه به بارش‌ها و جاری شدن رودخانه‌های فصلی یک کودک هشت ساله حدود ساعت ۱۰ صبح امروز که برای تماشای رودخانه رفته بود لیز خورده و داخل سیلاب می‌افتد‌.

فرماندار ارزوئیه افزود: این کودک توسط اهالی به بالا هدایت می‌شود و در حالی که به نظر می‌رسد فوت کرده پس از یک ساعت و ۴۵ دقیقه تلاش پزشکان و پرستاران شبکه بهداشت احیا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این کودک پس از احیا به بیمارستان شهرستان ارزوییه اعزام شد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیک رایگان در فروشگاه‌ های زنجیره‌ای
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش/ «پدرم حرف‌های بدی درباره مادرم می‌زد، آنقدر گفت تا باور کردم»
  • قتل دلخراش مادر جوان به دست پسرش | پدرم آنقدر بدگویی کرد که باور کردم مادرم...
  • واکنش کودک چند ماهه هنگام بمباران غزه (فیلم)
  • جان‌باختگان بارندگی در هرمزگان به سه نفر رسید
  • نجات کودک غرق شده در سیلاب
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهر ری
  • شناسایی ۳۶ کودک زباله‌گرد و ۱۹ کودک کار در منطقه ۱۵