Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: سردار ‌غلامرضا جلالی ‌ظهر امروز ‌در دیدار با آیت الله علوی گرگانی ‌با بیان اینکه سازمان پدافند غیرعامل کشور فعالیت خود را از سال 82 در زمینه رصد تهدیدات و ارتقاء آمادگی عمومی جامعه آغاز کرده است، اظهار داشت: برخلاف گذشته که تهدیدات در عرصه نظامی بود، اکنون بیشتر تهدیدات کشور در زمینه جنگ ترکیبی است که از یکی دو سال گذشته علیه ما آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به دلیل نگرانی از تبعات رویارویی نظامی با ایران و پاسخ مقتدرانه کشورمان، به سمت تهدیدات نوین مانند حملات سایبری گمنام گرایش پیدا کرده اند، اظهار کرد: حملات سایبری به زیرساخت‌های ما یکی از رویکردهایی است که دشمن آغاز کرده است که البته به لطف خدا دشمن در این جبهه نیز تاکنون ناکام مانده و خواهد ماند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال تضعیف توان اقتصادی مردم و کوچک کردن سفره معیشتی مردم است، گفت: از همین رو در شرایط جنگ اقتصادی ضروری است تا توزیع یارانه‌ها روی کالاهای اساسی هدفمندتر انجام شود که خوشبختانه با استقبال مجلس از ایده سازمان پدافند غیرعامل کشور طرح ایجاد شبکه هوشمند توزیع در دستور کار قرار گرفته است.

وی در خصوص مقابله با کرونا نیز گفت: اصول سبک زندگی اسلامی در حوزه بهداشت متکی بر پیشگیری است و این سبک زندگی می تواند مبنای مقابله با کرونا قرار گیرد.

‌‌پدافند غیرعامل به استحکام درونی جامعه و نظام بپردازد

آیت الله علوی گرگانی نیز در این دیدار با بیان اینکه باید دردشناس باشیم گفت: تا زمانی که درد را نشناسیم درمان را نیز نخواهیم شناخت؛ درد ما گناهان است و دوای درد ما نیز توبه است.

این مرجع تقلید همچنین با بیان اینکه پدافند غیرعامل‌ باید به استحکام درونی جامعه و نظام اهتمام داشته باشد، تصریح کرد: به مسؤولانی که وضعیت معیشت مردم در دست آنهاست توصیه می کنم تا نهایت تلاش خود را برای ایجاد گشایش در زندگی و معیشت مردم به ویژه قشر محروم و آسیب پذیر انجام دهند که البته تحقق این مهم منوط به همیاری و همکاری همه دستگاه‌هاست.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار جلالی آمریکا پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!

به گزارش همشهری آنلاین این مجله، دوشنبه ۳ اردیبهشت به نقل از مقامات اسرائیلی نوشت: «اسرائیل پس از فشارهای آمریکا و متحدانش از طرح حمله گسترده‌تر به ایران صرف نظر کرد.»

به گفته این مقامات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، پس گفت‌وگوی تلفنی با جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، موضع خود را در مورد پاسخ به ایران تغییر داد.

علاوه بر این، مقامات اسرائیلی در ادعایی عجیب به «نیویورک‌ تایمز» گفتند که اسرائیل ابتدا پهپادهای کوچک (کوادکوپتر) به سوی اصفهان پرتاب کرد تا پدافند هوایی ایران را سردرگم کند.

این مقامات همچنین گفتند که اسرائیل به جای فرستادن جنگنده‌هایش به حریم هوایی ایران، تعداد محدودی موشک از هواپیماهای مستقر در صدها کیلومتری غرب ایران به سوی این کشور شلیک کرد.

این مقامات در مورد هدف حمله اسرائیل نیز گفتند که تل‌آویو به دنبال تأکید این بود که توانایی حمله به ایران بدون ورود به حریم هوایی این کشور یا حتی فعال کردن سامانه‌های دفاع هوایی آن را دارد.

این مقامات افزودند که اسرائیل می‌خواست به تهران پیامی ارسال کند مبنی بر اینکه می‌تواند به سیستم‌های دفاع هوایی در مرکز ایران، جایی که تعدادی از تأسیسات هسته‌ای بزرگ قرار دارد، حمله کند.

کد خبر 846469 برچسب‌ها ایران و اسرائیل ایران و آمریکا اسرائیل خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • مکرون: خطر نابودی اروپا وجود دارد/ برای رویارویی تجهیز نیستیم
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!