Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، گویا بشر به مانند هر امر دیگری به تلفات کرونا هم عادت کرده است وگرنه چطور ممکن است آمار مرگ 415، انسان را به تفکر وادار نکند.

هر چد نمی‌توان فقط یک عامل را به عنوان مقصر وقوع چنین رویدای دانست ولی هر چه که هست باید برای حل این بحران چاره‌اندیشی شود وگرنه بنا به گفته کارشناسان امر، شاید آمار مرگ و میر به دوبرابر آمار فعلی هم افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و در این میان در مقطع فعلی که چاره و درمانی برای کووید 19 وجود ندارد، تنها عامل پیشگیری از وقوع بحران، همان رعایت بدوی‌ترین مسائل بهداشتی است که باید مد نظر جامعه بشری قرار گیرد و گرنه روند فعلی افزایش آمارهای درگیری با ویروس کرونا حالا حالاها روح و جسم بشر امروز را در اختیار خواهد گرفت.

بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی آمار مبتلایان سرپایی به کووید 19 از آغاز شیوع ویروس کرونا در این استان، بر اساس تست‌های آزمایشگاهی 20 هزار و 528 مورد بوده است که 352 مورد از آن‌ها طی 24 ساعت گذشته گزارش شده است که با این حساب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به 25 هزار و 116 نفر رسیده است.

بر اساس همین گزارش از اسفندماه سال‌گذشته تاکنون ابتلای قطعی 4 هزار و 588 نفر از بیماران بستری در استان زنجان به کووید 19 بر اساس تست‌های آزمایشگاهی ثابت شده که 3 هزار و 707 نفر از آن‌ها بعد از بهبود از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

در حال حاضر 566 نفر در بیمارستان‌های استان زنجان به دلیل ابتلا به کووید 19 و یا مشکوک بودن بستری هستند که 36 مورد از این آمار جزو مبتلایان روز هستند.

براساس همین گزارش آمار تجمیعی بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان زنجان شامل بیماران مبتلای قطعی به کووید 19 و همچنین مشکوک 13 هزار و 683 نفر اعلام شده است.

همچنین طی مدت زمان شیوع ویروس کرونا 647نفر جان خود را از دست داده‌اند که 6 نفر از آن‌ها جزو آمار روزانه بوده‌اند.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بیماری بیماران بستری سرپایی بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چشمگیر اسلام‌هراسی در آلمان

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، کشور آلمان این روزها شاهد افزایش چشمگیر جنایات برضد مسلمانان است تا جایی که براساس آمار رسمی، این جنایات در سال 2023 نسبت به سال 2022 دو برابر شده است.

بیانیه‌ای که دیروز (دوشنبه) از سوی دولت آلمان و به درخواست کریستف دی فریس، نماینده حزب اتحادیه دمکرات مسیحی صادر شده، بیانگر این مطلب است که یک هزار و 464 مورد جرم برخواسته از نفرت علیه مسلمانان در سال 2023 در مناطق مختلف این کشور انجام شده است.

در این بیانیه آمده است که این آمار، بیش از دو برابر آماری است که در سال گذشته 2022 در این باره به ثبت رسیده که تعدا آنها به 610 جرم می‌رسید.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این رویکرد در سال 2024 نیز ادامه دارد به گونه‌ای که در سه ماه نخست سال جاری، 137 جرم برضد مسلمانان ثبت شده است.

برپایه این گزارش، 53 نفر به دلیل این دسته از جرم‌ها در سال 2023 و 9 نفر در سه ماهه نخست سال 2024 مجروح شده‌اند.
 

دیگر خبرها

  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • آخرین آمار بارندگی ها در هرمزگان
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • افزایش چشمگیر اسلام‌هراسی در آلمان
  • رشد اقتصادی ایران در آسیا صعود کرد
  • روند افزایشی آمار ازدواج در گچساران
  • روند افزایشی دما در خراسان رضوی آغاز شد
  • احتمال شیوع بیماری آنتروتوکسمی در دام‌های سبک