Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، میانگین سن طلاق در کل کشور در سال ۹۸ در مردان ۳۷.۲ سال و در زنان ۳۲.۴ سال به ثبت رسیده است که این آمار در ۳۱ استان کشور متفاوت است.   بر اساس آمار اعلام شده از سوی سازمان ثبت احوال در سال ۹۸ به ترتیب ۵ استان کشور از جمله تهران (۳۹.۶ سال)، البرز (۳۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ سال)، گیلان (۳۸.۷ سال)، اصفهان (۳۸.۶ سال) و سمنان (۳۸.۳ سال) دارای بالاترین میانگین سن طلاق در مردان بوده است. همچنین به ترتیب ۵ استان کشور از جمله سیستان و بلوچستان (۳۳.۴ سال)، خراسان جنوبی (۳۴.۴ سال)، هرمزگان (۳۵.۳ سال)، خراسان شمالی (۳۵.۳ سال) و اردبیل (۳۵.۲ سال) دارای پایین‌ترین میانگین سن طلاق در مردان بوده است.   در زنان نیز به ترتیب ۵ استان کشور از جمله تهران (۳۵.۱ سال)، البرز (۳۴.۶ سال)، اصفهان (۳۳.۸ سال)، سمنان (۳۳.۳ سال) و فارس (۳۲.۴ سال) دارای بالاترین میانگین سن طلاق در زنان بوده است، همچنین به ترتیب ۵ استان کشور نیز از جمله سیستان و بلوچستان (۲۸.۷ سال)، اردبیل (۲۹.۶ سال)، خراسان جنوبی (۳۰ سال)، ایلام (۳۰.۴ سال) و  خراسان شمالی (۳۰.۵ سال) دارای پایین‌ترین میانگین سن طلاق در زنان بوده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: طلاق خانواده ازدواج ترتیب ۵ استان کشور میانگین سن طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴ درصدی میانگین مصرف روزانه بنزین از ابتدای ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر سالاری نسب مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از افزایش چهار درصدی مصرف بنزین از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت: به‌طور میانگین از ابتدای امسال تاکنون یعنی یکم تا پنجم فروردین ۱۴۰۳، ۱۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال یعنی یکم تا پنجم فروردین سال ۱۴۰۲، با ۱۱۴ میلیون و ۶۶۰ هزار لیتر، ۴.۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در روزهای شنبه، چهارم فروردین و یکشنبه، پنجم فروردین نیز به‌ترتیب ۱۲۰.۵ و ۱۲۲.۵ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده که این اعداد در مقایسه با مدت مشابه پارسال یعنی چهارم و پنجم فروردین سال ۱۴۰۲ با ۱۱۰ و ۱۲۰.۹ میلیون لیتر، به‌ترتیب ۹.۵ و ۱.۳ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تأکید بر لزوم مدیریت بهینه مصرف سوخت از سوی هموطنان تصریح کرد: نظارت جدی بر روند عرضه سوخت در جایگاه‌های سراسر کشور و آماده‌باش کامل ستاد، مناطق و نواحی این شرکت تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

گفتنی است در روز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد که این عدد نصابی بی‌سابقه‌در مصرف بنزین کشور به‌شمار می‌رود.

کد خبر 6062693

دیگر خبرها

  • هشدار سفارت آمریکا درباره خطر ترور در فرانسه
  • بخش صنعت نفت و گاز در سال ۱۴۰۲ بالاترین نرخ رشد اقتصادی را داشت
  • بلیت موزه‌ها برای کدام گروه رایگان است؟
  • نتایج یک تحقیق: واحدهای مسکونی در بریتانیا نسبت به کشورهای پیشرفته کیفیت و کمیت پایین‌تری دارند
  • افزایش ۴ درصدی میانگین مصرف روزانه بنزین از ابتدای ۱۴۰۳
  • سرانه فرهنگ در کشور ما بسیار پایین است
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • عکس | ازدواج دوم بهنوش طباطبایی بعد طلاق مهدی پاکدل!
  • سامانه «تصمیم»؛ مشاوره تخصصی برای کاهش طلاق‌های توافقی
  • مصرف بنزین در ۵ روز نخست سال، ۴ درصد افزایش یافت/ توزیع میانگین ۱۲۰ میلیون لیتر در روز