Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان گلستان چند نفر از دلالان و متخلفان حوزه آرد و نان را شناسایی و دستگیر کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، با توجه به فعالیت گسترده سوداگران و دلالان حوزه آرد در سطح استان و ایجاد بازار سیاه آرد، طی چند ماه اخیر مشکلات متعددی در حوزه آرد و نان استان بروز کرده که با پیگیری و گستراندن چتر اطلاعاتی سربازان گمنام آقا امام زمان عج در اداره کل اطلاعات استان گلستان چند نفر از دلالان و متخلفین این حوزه که با سؤ‌استفاده از شرایط فعلی بازار و اختلاف قیمت فراوان بین آرد یارانه‌ای و آزاد اقدام به ایجاد بازار سیاه کرده بودند شناسایی و با مجوز قضایی  دستگیر و روانه زندان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به خرید و فروش آردهای یارانه‌ای و حمل آن به سایر استان‌ها‌، کاهش تولید نان در سطح استان محسوس بوده به نحوی که ایجاد صفوف طولانی در واحد‌های خبازی و همچنین نارضایتی‌های عمومی از پیامدهای این اقدام سودجویان و سوداگران آرد بوده است.

برخورد جدی با تعطیلی خودسرانه خبازی‌های کرمانشاه/ مشکلی در تأمین آرد و نان وجود نداردگزارش|کمبود "آرد و نان" در اردبیل هم تکذیب شد / وقتی شبکه‌های اجتماعی به شایعات دامن می‌زنندکمبود آرد و نان در کردستان تکذیب شد

انتهای پیام/581/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آرد و نان حوزه آرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازان انقلاب اسلامی پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی دادند

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَانتَقَمْنَا مِنَ الَّذِینَ أَجْرَمُوا وَکَانَ حَقًّا عَلَیْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ»

سپس ما از آنان که جنایت کردند (به واسطه‌ی مؤمنین) انتقام گرفتیم و یاری مؤمنان حقی بر عهده‌ی ماست.

(روم،۴۷)

 

دلاور مردان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پاسخ دندان شکن شما فرزندان انقلاب اسلامی و سربازان راه امام خمینی کبیر (ره) و جان بر کفان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به رژیم غاصب صهیونیستی بار دیگر جلوه‌ی قدرت بی کران انقلاب اسلامی مردم عزیز ایران را در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشت.

دوستان به این قدرت عظیم دلگرم و خوشحال و دشمنان جبهه‌ی مقاومت، از این سیلی محکم خوار و ذلیل و منگ شدند.

ملت عزیز ایران از همان لحظات نخستین، با غریو تکبیر بر بام خانه‌ها و خیابان‌ها شادی خود از این اقدام شما سربازان سرافراز انقلاب اسلامی را ابراز کردند.

 همگان دیدند صبر راهبردی، قدرت بازدارندگی، اقدام متقابل پشیمان کننده و تنبیه متجاوز، دکترین واقعی دفاعی نظام اسلامی بوده، هست و خواهد بود و آنان که سعی داشتند با تمسخر این واژه‌ها نظام اسلامی مقتدر را ناتوان و ترسو نشان دهند رسوا گشته و نقشه هایشان نقش بر آب شد.

اینک هرچقدر امپراطوری رسانه‌های صهیونیست در سراسر جهان بخواهند این سیلی محکم و گیج کننده‌ی شما به رژیم خبیث صهیونیستی را انکار و تحریف کنند، برایشان ممکن نیست و دل‌های بیدار ملت ایران و آزادگان جهان، این دروغ‌ها را باور نخواهد کرد.

از این پس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برای ملت ایران و همه‌ی مستضعفان جهان، روز بزرگیست که حزب الله به حزب الشیطان ضرب شست جانانه‌ای نشان داد و این روز بزرگ به عنوان یکی از ایام الله در تاریخ بشری زنده خواهد ماند. دنیا روزگارش را سپری میکند و از امروز شمارش معکوس قطع نفس رژیم نامشروع بیش از پیش به صدا درمی آید.

جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان البرز به نؤبه‌ی خود این پیروزی و شادکامی را به ملت عزیز ایران تبریک گفته و از شما دلاورمردان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که موجبات این تشفی صدور را برای مؤمنین سرتاسر عالم فراهم کردید، قدردانی و سپاس فراوان به عمل می‌آورد؛ و لقد کتبنا فی الزبور من بعد الذکر ان الارض یرث‌ها عبادی الصالحون...

 

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

دیگر خبرها

  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • آموزش نماز به کودکان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است
  • سربازان انقلاب اسلامی پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی دادند
  • کاهش دامنه نوسان باید ادامه یابد / سهامداران از اقدام هیجانی پرهیز کنند
  • عکس | سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • مبانی ما در کار؛ اسلام، اصول انقلاب و فرهنگ اهل بیت (ع) باشد
  • نانو و تجهیزات پزشکی از حوزه‌های شاخص فناوری در ایران است
  • سقوط در رکود؛ روایتی از بازار ارز