Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@23:58:30 GMT

درگذشت بازیگر ایرانی بر اثر کرونا +عکس

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۱۱۳۱

درگذشت بازیگر ایرانی بر اثر کرونا +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین،  کریم اکبری‌مبارکه، بازیگر فیلم «مرگ یزدگرد» که در سریال «امام علی (ع)» نقش ابن‌ ملجم را بازی کرده بود، صبح امروز (پنجشنبه ۸ آبان) بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

از دیگر آثار سینمایی او می‌توان به «مسافران»، «چند می‌گیری گریه کنی؟» و «قندون جهیزیه»‌ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدون جیرانی در پی اطلاع از خبر درگذشت اکبری‌مبارکه سکانس بازی او در فیلم «مسافران» را به اشتراک گذاشت و نوشت‌: «هر روز خبرهای بدی می‌شنویم متاسفانه ساعتی پیش کریم‌ اکبری‌مبارکه بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت . یادش گرامی.»

 

پربیننده ترین حکم حقوقی بازنشستگان ٩٩ +لینک دریافت کدام بازنشستگان وام ۵۰ میلیونی می‌گیرند؟ تصمیم مهم درباره دورکاری کارمندان تهرانی/ تعطیلی ۳گروه شغلی در ۴۳شهر بحرانی لحظه به خاک سپردن محمدرضا شجریان +فیلم توضیح وزیر آموزش و پرورش درباره فعالیت مدارس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کرونا بازیگر مرد بازیگر ایرانی ویروس کرونا بیمار کرونایی فوت بر اثر کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک قهرمان دیگر فوتبال آلمان درگذشت

به گزارش "ورزش سه"، خبر غم‌انگیز دیگری برای فوتبال آلمان؛ برند هولزنباین، قهرمان جهان در سال 1974 و اسطوره باشگاه اینتراخت فرانکفورت، پس از تحمل یک دوره بیماری طولانی مدت درگذشت. بعد از درگذشت فرانتس بکن باوئر و آندریاس برمه، این خبر تلخ دیگری برای فوتبال آلمان بود.

قهرمان جهان در سال 1974 (40 بازی ملی، پنج گل) از زوال عقل شدید رنج می برد و به دلیل مشکلات سلامتی اش محدود شده بود.

همین چند هفته پیش، آندریاس برمه، گلزن برتر جام جهانی 1990 آلمان، در سن 63 سالگی درگذشت. در ژانویه، فرانتس بکن باوئر در سن 78 سالگی درگذشته بود.

در جریان پیروزی آلمان در جام جهانی در فینال مقابل هلند (2-1)، هولزنباین پنالتی هنوز بحث برانگیز را در برابر ویم یانسن گرفت که پل برایتنر آن را به گل تبدیل کرد و قبل از اینکه گرد مولر گل پیروزی را به ثمر رساند، بازی را 1-1 مساوی کرد.

دیگر خبرها

  • پست اینستاگرامی عجیب مادر امیر تتلو ؛ شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد (عکس)
  • معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • عروسی بازیگر مشهور ایرانی و همسر فرانسوی اش
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • واکنش جالب بازیگر سرشناس به عملیات نظامی ایران در خاک اسرائیل
  • یک قهرمان دیگر فوتبال آلمان درگذشت
  • هدف‌گذاری ارزآوری ۵ میلیاردی از صادرات خدمات مهندسی آب و برق
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار