Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-18@04:06:56 GMT

صورت آبی‌ها با سیلی سرخ است!

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۱۱۳۲

   به گزارش جام نیوز، مشرق نوشت: باشگاه استقلال که از ابتدای فصل نوزدهم لیگ برتر(تابستان ۱۳۹۸) با انبوهی از مشکلات و معضلات مدیریتی، مربیگری، مصدومیت ها، بدهی های ارزی و در نهایت کرونا درگیر بود در نهایت با بمبی که احمد سعادتمند زیر پای فرهاد مجیدی و تیمش منفجر کرد مانع از دستیابی اش به آخرین جام باقیمانده (جام حذفی) شده و دست خالی به استقبال لیگ قهرمانان آسیا رفت و آنجا هم ناکام مجبور به ترک رقابتها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آنهایی که تصور می کردند با خروج احمد سعادتمند، استقلال رنگ سعادت را می بیند! این روزها شاهد آخرین راکت های خوشه ای همان مدیر پرمدعا هستند که همچنان به سمت باشگاه پرتاب می شوند. سعادتمند که در تازه ترین افشاگری هایش علیه اسماعیل خلیل زاده حمله ای علنی را استارت زده باعث شد تا در اوج گرفتاری های مدیریتی، بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی و بدهی های ارزی هنگفت جدال این دو مدیر! در فضای اینستاگرام هم دست از سر هم برندارند!

 

محمود فکری این روزها استقلال را در شرایطی تمرین می دهد که تقریبا قید تمرین با دیاباته، میلیچ و علی کریمی را زده است و حتی نمی داند می تواند در هفته های ابتدایی از بازیکنان کرونایی اش استفاده کند یا نه! فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر و مهدی مهدی پور جزو نفراتی بودند که در این چند روز گذشته نمی توانستند به خاطر قرنطینه خانگی کنار تیم باشند و حتی در دیدارهای تدارکاتی که برای محک خوردن ترکیب و تاکتیک تیمی بود نیز غایب بودند! به این مسایل اضافه کنید نیامدن دیاباته و میلیچ را که هر یک به دلایلی غیرعادی هنوز تمایلی به بازگشت نشان نداده اند.

 

دیاباته گفته نمونه آزمایشگاهی اش برای تست کرونا گم شده که در کشوری مانند فرانسه اتفاقی نادر به نظر می رسد و از طرفی میلیچ هم به بهانه بیماری پدرش و البته تمام شدن صفحات گذرنامه خود از باشگاه خواسته چند روز دیگر به مرخصی اش اضافه کنند تا مشکلاتش را پشت سر گذاشته و سپس به ایران برگردد. البته این در شرایطی است که خبر پرداخت قسط نهایی فصل قبل این دو بازیکن فردا، پس فردا از سوی وکلای شان تکذیب نشود! کما اینکه پیش از این بارها شاهد چنین تکذیبیه هایی بوده ایم!

 

از این ها گذشته پول شفر هم هنوز بطور کامل پرداخت نشده تا مثلا بازیکنی مانند محمدحسین مرادمند که در دیدارهای تدارکاتی جانشین اصلی روزبه چشمی است بتواند با ثبت قراردادش با استقلال از بازی اول روبروی مس رفسنجان برای استقلال به میدان برود! محمدرشید مظاهری، مهدی پور، بابک مرادی و سایرین هم به همین شکل دچار مشکل هستند و البته از همه مهمتر اینکه هنوز تکلیف علی کریمی مشخص نشده است. بازیکنی که خط میانی استقلال به شدت به حضورش متکی است و قطعا بود و نبودش روی کار تیمی و ترکیبی استقلال تأثیر مستقیم خواهد داشت!

 

شاید برای همین چیزها بوده که محمود فکری به سرپرست موقت باشگاه انتقاد کرده که این چه وضعیتی است که برای او ایجاد کرده اند. فکری با این قول به استقلال آمده بود که همه نفرات تیم از روز اول تمرین در اختیارش باشند ولی هنوز این اتفاق برایش رخ نداده است. از طرفی هنوز تکلیف پنجره بسته استقلال و بازیکنان جدید تیم هم روشن نشده است!

 

باز هم باید گفت این نیز گلی بوده که مسعود سلطانی فر توسط مدیران قبلی و فعلی استقلال بر سر این باشگاه زده است. کاری که فتحی با وینفرد شفر کرد و اخراج بی رحمانه این پیرمرد از استقلال باعث شد تا یک سال بعد از آن اتفاقات (فروردین ماه سال ۱۳۹۸) شفر اقدام به شکایت کرده و پنجره باشگاه را ببندد. جالب اینجاست وزیر در چنین شرایطی ادعا می کند استقلال ظرف این ۴ سال گذشته بهترین نتایج تاریخ خود در لیگ برتر را کسب کرده است! شاید سلطانی فر استقلال را با تیمی دیگر اشتباه گرفته است.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام فکری نیوز بازیکن محمود فکری جام گزارش استقلال فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، طبق آخرین مصوبه ای که روز گذشته ساعت 19 وزارت اقتصاد و دارایی امضا کرده است 85 درصد سهام باشگاه پرسپولیس به صورت کنسرسیوم بانکی شامل 4 بانک ( شهر، ملت، تجارت و صادرات) واگذار می شود. در این بین سهم بانک شهر از سایرین بیشتر خواهد بود. این بانک قرار است 40 درصد سهام سرخ ها را بخرد.

البته امروز خبری منتشر شده که دو بانک دیگر هم قرار است به خریداران اضافه شود اما تا شب گذشته مصوبه وزارت اقتصاد به خرید چهار بانک بوده است.

همچنین باشگاه استقلال هم قرار است به کنسرسیوم پتروشیمی های زیر مجموعه شرکت هلدینگ خلیج فارس واگذار شود؛ البته خود مجموعه اصلی قرار است 5 درصد سهام را در اختیار بگیرد و به همین دلیل در فضای مجازی شایعه شده این شرکت فقط 30 میلیارد تومان می تواند در بحث مسئولیت های اجتماعی هزینه کند؛ اما سایر سهام به شرکت های زیرمجموعه این هلدینگ واگذار می شود. به این ترتیب شایعات در مورد این موضوع که پتروشیمی خلیج فارس فقط قرار است 30 میلیارد برای باشگاه استقلال هزینه کند، درست نیست.

در دو روز گذشته که این موضوع به قطعیت رسیده در فضای رسانه ای و مجازی فضای دو قطبی بین هواداران استقلال و پرسپولیس شکل گرفته و این بار برخی از هواداران پرسپولیس معتقد هستند که در بحث واگذاری سرخابی ها تبعیض  صورت گرفته است. آنها معتقدند که بانک های خریدار پرسپولیس خیلی هم شرایط خوبی ندارند که در این بین گفته می شود وضعیت بانک شهر از بقیه بدتر است؛ اما پیگیری های خبرنگار آنا حکایت از این دارد که وضعیت هیچ یک از بانک های خریدار پرسپولیس رو به ورشکستگی نیست و البته اعداد و ارقام درآمدهای این بانک ها مواردی نیست که عموم مردم از آن باخبر باشند. نکته مهم دیگر اینکه وقتی بانک شهر 40 درصد سهام پرسپولیس را خریداری کند دیگر نیازی نیست باشگاه پرسپولیس بدهی 150 میلیارد تومانی را به این بانک پرداخت کند و در واقع این بدهی به صورت اتوماتیک صفر خواهد شد.

امروز 29 فروردین قرار است و هر یک از خریداران دو باشگاه مدارک خود را تحویل می دهند و روز شنبه هفته آینده نیز کارگروه تأیید اهلیت و صلاحیت سازمان خصوصی این مدارک را مورد بررسی قرار می دهد. اگر مشکلی از بابت مدارک نباشد با طی شدن این روند روز چهارم اردیبهشت این واگذاری ها نهایی می شود.

دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تا پنجم اردیبهشت فرصت دارند مدارک تفکیک مالکیتی خود را در سامانه کنفدراسیون فوتبال آسیا بارگذاری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی به ضرر استقلال
  • پرسپولیس و استقلال: گل بزنید و قهرمان شوید!
  • نصرالله به تمرین استقلال بازگشت
  • شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد | با این حکم قهرمانی سرخ ها راحت تر شد
  • حکم مهم سازمان لیگ به سود پرسپولیس!
  • مشکل بزرگ بانک‌ها برای خرید استقلال و پرسپولیس چیست؟
  • سیلی پشت سیلی بر صورت اسرائیل نواخته می‌شود