Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا به گزارش روز پنجشنبه این ستاد،۴۸۳ نفر از این بیماران درمان شده و ۹ نفر دیگر نیز جان خود را از دست دادند.

بر اساس این گزارش، تا کنون ۵۳هزار و ۱۵۲  نفر در جمهوری آذربایجان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ۴۲ هزار و ۵۱۶  نفر از آنها مداوا شده و ۷۰۸ نفر نیز جان باخته‌اند.

نهاد دولتی بهداشتی جمهوری آذربایجان (طبیب) از افزایش شمار مبتلایان روزانه به کرونا در این کشور ۱۰ میلیون نفری ابراز نگرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمهوری آذربایجان برای مهار ویروس کرونا به اعمال مجدد برخی محدودیت‌های قرنطینه‌ای شد و بر این اساس مدارس و دانشگاه‌ها در سراسر جمهوری این کشور دوباره به مدت دو هفته تعطیل شدند.

بر این اساس ۳۰درصد از کارکنان دولت در محل کار خود حاضر می‌شوند و بقیه نیز دور کاری می‌کنند.

در حال حاضر ورود و خروج از برخی شهرها و شهرستانهای جمهوری آذربایجان ممنوع شده و دولت مقررات قرنطینه ویژه در سراسر این کشور را تا اول دسامبر ( ۱۱ آذر ماه ) تمدید کرد.

در حال حاضر مرزهای زمینی، هوایی و دریایی جمهوری آذربایجان نیز برای خروج شهروندان و ورود اتباع خارجی به این کشور، همچنان مسدود است.

برچسب‌ها کرونا آذربایجان باکو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا آذربایجان باکو کرونا آذربایجان باکو اخبار کنکور جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص توافق اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل مورد اختلاف مرزی اظهار داشت: ما به توافقات انجام شده بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در نشست کمیسیون تحدید حدود بین دو کشور احترام می‌گذاریم.

کنعانی افزود: استمرار تلاش‌های دو کشور برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش‌های مسالمت آمیز در چارچوب احترام متقابل دو کشور به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است
  • باکو: ارمنستان تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کرد
  • ارمنستان : عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • ارمنستان: عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان
  • کنعانی: به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم