Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود امامی یگانه عصر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای صنایع تبدیلی سیب‌زمینی در اردبیل اظهار کرد: برای جلوگیری از خام‌فروشی سیب‌زمینی و همچنین ایجاد اشتغال، توسعه صنایع تبدیلی سیب‌زمینی اردبیل یک ضرورت است.

وی با اشاره به واحد تولید فرنچ فرایز افزود: این واحد با تنوع تولید و ارسال به همه سراسر کشور و نیز صادرات سیب‌زمینی فرآوری شده، علاوه بر جلوگیری از خام‌فروشی، برای ۱۸۰ نفر به‌طور مستقیم اشتغال‌زایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادرات سیب‌زمینی تسهیل شد

فرماندار اردبیل بیان کرد: حمایت‌های لازم برای راه‌اندازی فاز دوم این واحد صنایع تبدیلی انجام خواهد شد.

امامی یگانه با اشاره به واحد دوم صنایع تبدیلی محصول سیب‌زمینی در اردبیل تصریح کرد: این واحد دارای ظرفیت مناسبی در تولید پودر سیب‌زمینی و دیگر محصولات غذایی مربوطه بوده و نقش مهمی در جلوگیری از خام‌فروشی سیب‌زمینی و اشتغال‌زایی دارد.

وی اظهار کرد: با پیگیری مسؤولان استانی و نمایندگان مردم در مجلس، فروش و صادرات سیب‌زمینی اردبیل تسهیل شده است.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۸۸/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار اردبیل مسعود امامی یگانه سیب زمینی صنایع تبدیلی صنایع تبدیلی سیب زمینی صادرات سیب زمینی اردبیل صادرات سیب زمینی صنایع تبدیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است

مجید گلشنی منفرد شامگاه دیشب در جریان بازدید مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و نساجی وزارت صنعت، معدن و تجارت و نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از چند واحد نساجی و پوشاک استان زنجان گفت: تلاش ما توسعه کل حلقه های ارزش تولید در استان است و جهت گیری جذب سرمایه گذاری ها نیز با این رویکرد انجام می شود.

وی ادامه داد: بیشتر طرح های عمده صنعتی در این زمینه تا پایان امسال به مرحله بهره‌برداری می رسد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بازدیدهای امروز در جهت تسهیل گری در راستای به ثمر رسیدن طرح های توسعه واحدهای بزرگ نساجی و پوشاک است و امیدواریم در آینده نزدیک با گشایش های صورت گرفته، شاهد گسترش فعالیت صنعت نساجی در استان باشیم.

وی با بیان اینکه حدود ۹۰ واحد در زمینه صنعت نساجی در استان زنجان فعال است، افزود: حدود هشت هزار نفر در واحدهای نساجی استان مشغول کار هستند.

«محسن گرجی» مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و نساجی وزارت صنعت، معدن و تجارت و «علی جدی» نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جریان سفر یک روزه خود به استان زنجان از واحدهای «گروه صنعتی پر»، شرکت نیک ریس و شرکت سرجین بافت بازدید کردند.

«گروه صنعتی پر» در شهرستان ابهر به عنوان نخستین واحد تولید پارچه جین در کشور در حال فعالیت است و هم اکنون سه هزار نفر در آن مشغول به کار هستند که پیش بینی می شود با تکمیل طرح های توسعه ای این واحد این تعداد به چهار و ۵۰۰ نفر افزایش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • بخش کشاورزی به سمت صنایع تبدیلی گام بردارد
  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • صدور بیش از ۷۰ فقره مجوز تاسیس صنایع کشاورزی در مازندران
  • ساماندهی و توسعه صادرات از مرز بین المللی مهران ضرورت دارد
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • ضرورت تسهیل فرایند صادرات برای جهش تولید