Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالم عبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بندرماهشهر با اشاره به فیلم منتشر شده در فضای مجازی دررابطه با گلایه شهروند رامشیری از قطعی برق سردخانه این شهرستان و ارائه خدمات ضعیف اظهار کرد: گفته‌های منتشر کننده کیپ اعتراضی به هیچ وجه صحت ندارد و قطعی برق سردخانه تنها برای 3 ساعت و در بازه زمانی 7 الی 10 صبح به علت انجام اورهال تعمیر سیستم برق‌رسانی بوده که با هماهنگی قبلی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انجام این تعمیرات نیز به منظور آماده‌سازی تاسیسات برق‌رسانی در ایام زمستان و جلوگیری از قطعی برق در ایام بارندگی پیش‌رو بوده است که با توجه به نبود هیچ فوتی در چند روز گذشته آغاز شده بود.

فرماندار رامشیر به تشریح دیگر جزئیات این موضوع پرداخت و گفت: در خصوص تجهیزات سردخانه نیز، بنا به گفته شهردار رامشیر، چندین یخچال نیز طی چند مدت اخیر خریداری و تحویل شده است، از این رو خرابی سیستم سرمایشی کاملا کذب است، چرا که جسد فرد متوفی شب گذشته در همین سردخانه نگهداری شده است.

عبادی خاطرنشان کرد: تهیه کلیپ اعتراضی توسط این شهروند خواسته یا ناخواسته موجب سوءاستفاده رسانه‌های معاند شده  در صورتی که با مطالبه‌گری و پیگیری صحیح شهروندان از مسئولین شهرستان قطعا این مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن حل می شد.

وی در پایان یادآور شد: خوشبختانه جسد فرد متوفی که دچار سانحه شده بود، شب گذشته بدون هیچ مشکلی در سردخانه شهرداری، نگهداری و امروز مراسم تدفین نیز انجام شد، با این وجود به شهردار نیز تاکید شده است برای جلوگیری از بروز مشکل در مواقع اضطراری، ژنراتوری نیز تهیه و در محل سردخانه نصب کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در فیلم منتشر شده در فضای مجازی، یکی از بستگان متوفی مدعی بود جسد به علت قطعی برق و خرابی تمامی سیستم سرمایشی سردخانه، روی زمین و با چند تکه یخ نگهداری شده بود و علت این جریان را سهل‌انگاری مسئولین شهرستان عنوان کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردخانه جسد رامشیر قطعی برق محرومیت فرماندار عبادی قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بازرس کل کردستان از سردخانه و مراکز توزیع میوه شب عید

عیسی هواسی با حضور مدیرکل جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تعاون روستایی کردستان از سردخانه و مراکز توزیع میوه شب عید در شهر سنندج بازدید کردند. 

بازرس کل استان کردستان در این بازدید ضمن بررسی میزان کیفیت، در خصوص نحوه توزیع عادلانه میوه در سطح شهرستان‌ها، نکاتی را به مسئولین مربوطه یادآوری کرد.

وی با تاکید بر تامین به موقع مایحتاج عموم مردم در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز، از متولیان امر خواست تا طرح تامین میوه و خرما را تا پایان ایام تعطیلات و ماه مبارک رمضان با جدیت و دقت پیگیری نمایند.

هواسی با اشاره با توجه به اختلاف قیمت دولتی و بازار آزاد این محصولات، نظارت مستمر و دقیق بر نحوه توزیع میوه در غرفه‌ها باید در دستور کار کارگروه تنظیم و تامین میوه شب عید و سایر دستگاه‌های مرتبط قرار گیرد تا از سواستفاده در این زمینه جلوگیری شود.

بازرس کل استان کردستان در پایان ضمن قدردانی از زحمات متولیان این حوزه، از نظارت مستمر بازرسی کل استان بر نحوه توزیع میوه شب عید تا پایان این طرح و آمادگی این مرجع جهت همکاری در حل چالش‌های احتمالی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ترمیم و نگهداری پل‌های تاریخی اصفهان با کمک شهرداری/ اختصاص بودجه برای مرمت مسجدسید
  • مرمت و نگهداری پل‌های تاریخی اصفهان با کمک شهرداری/ اختصاص بودجه برای مرمت مسجدسید
  • رمز و راز تابوت‌های مصریان باستان
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • ارزش گوشت‌‌های معدوم شده درگهان بیش از ۵۰ میلیارد است
  • کشف بیش از ۹ هزار کیلوگرم گوشت و مرغ غیربهداشتی در یک سردخانه/ عکس
  • کشف ۹۲۹۰ کیلوگرم گوشت و مرغ غیربهداشتی در یک سردخانه در شهر درگهان
  • ماجرای سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی
  • سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی خونین محله لواسان
  • بازدید بازرس کل کردستان از سردخانه و مراکز توزیع میوه شب عید