Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@06:43:43 GMT

پلمب 3 تالار عروسی در بجنورد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۱۳۷۳

پلمب 3 تالار عروسی در بجنورد

مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت: سه تالار عروسی در بجنورد به علت برگزاری عروسی پلمب شد و ۲ تالار دیگر هم تذکر گرفت که مراسم عروسی در آن لغو شد.

مهدی کرامتی به ایرنا اظهار داشت: تالارها، هنوز مجوزی برای بازگشایی ندارند و امشب سه تالار که بدون توجه به این ممنوعیت، اقدام به برگزاری عروسی کردند، پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه ستاد مقابله با کرونا مجوزی برای بازگشایی تالارها صادر نکرده است گفت: تیم های مختلف نظارت بر بازار و نحوه رعایت مصوبات ستاد کرونا را انجام می دهند و با متخلفان برخورد می شود.

مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تاکنون گزارشی از تخلفات تالارها از شهرستان های استان به دست نرسیده است.

بر اساس این گزارش خراسان شمالی از اوایل مرداد در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته و هنوز از این وضعیت خارج نشده است.

لینک کوتاه: asriran.com/003A3r

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد دو خودروی ایسوزو و کامیون در جاده بجنورد-آشخانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ ابوالفضل محبان گفت: برخورد دو دستگاه خودروی کامیون و ایسوزو در کیلومتر ۱۵ جاده بجنورد به آشخانه روبروی روستای مملجه دیشب اتفاق افتاد که بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات بدرانلو هلال احمر شهرستان بجنورد به محل حادثه اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی بیان کرد: در اثر این حادثه ۱ نفر مصدوم شد که از سوی نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بوسیله ست نجات هیدرولیک رهاسازی و تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا
  • دومین مرکز انتقال خون بجنورد افتتاح می‌شود
  • برخورد دو خودروی ایسوزو و کامیون در جاده بجنورد-آشخانه
  • هوای بجنورد برای گروه‌های حساس ناسالم شد