Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمدرضا نقدی در منزل شهید امر به معروف و نهی از منکر «محمد محمدی» که در شرق تهران به دست اراذل و اوباش به درجه رفیع شهادت نائل آمد، حضور یافت.

سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی در دیدار با خانواده شهید محمدی گفت: ما امنیت جامعه مان را مدیون همین فداکاری‌ها و گذشت‌ها هستیم و این جوانان رشید مسیر خود را از حضرت اباعبدالله(ع) یاد گرفتند و جامعه ما باید قدر این جوانمردان بزرگ را بشناسد و طبیعتاً سپاه و همه دستگاه‌های مسؤول هم باید دین خود را به این جوانان رشید ادا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این شهید، مورد خلاف اخلاق را با زبان خوش تذکر داد و امر به معروف درست و به موقعی داشت که خداوند هم قدر او را خوب دانست و بالاترین درجه را که شهادت است نصیبش کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: البته آن افراد گمراهی که مرتکب این جنایت شدند مقصر اصلی نیستند و مقصر آن‌هایی هستند که فضای مجازی فاسد، خشن و پر از جنایت را بر مردم ما مسلط کردند و فضای مجازی کشور را به دست باند‌های صهیونیستی دادند.

سردار نقدی افزود: افرادی هم که در عمل مرتکب این جنایات می‌شوند قربانی سوءنیت‌هایی هستند که برخی افراد با نیات خاص می‌آیند و جامعه را به فساد می‌کشند.

وی گفت: امیدواریم این مسأله از ریشه اصلاح شود و شکل‌گیری این نوع آدم‌های بی‌ریشه و رذل را که در گوشه و کنار پیدا می‌شوند شاهد نباشیم.

سردار نقدی در پایان دیدار خود در اتاق دو پسر این شهید حاضر شد و از خاطرات فرزندان شهید از پیاده روی اربعین سال گذشته شنید.

بسیجی شهید محمد محمدی شامگاه ۲۷ مهر در درگیری با ۷ نفر از اراذل و اوباش محله تهرانپارس مورد ضرب و جرح با چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سردار نقدی سردار نقدی اراذل و اوباش امر به معروف امر به معروف و نهی از منکر فضای مجازی سردار نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای ورزشکار الگو و سرلوحه ما هستند

 حسین شهرکی   بیان کرد: روز گذشته به مناسبت سالروز شهادت شهید ابراهیم هادی و روز شهدای ورزشکار، دیدار با خانواده معظم شهدای ورزشکار استان و غبارروبی از مزار این شهیدان سرافراز انجام شد همچنین در هفته یادواره شهدای ورزشکار به‌پاس مجاهدات این دلاورمردان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این شهدا الگو و سرلوحه‌ای برای ما هستند و در هر کاری باید از آنان بهره بگیریم این بزرگواران در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و... الگویی برای همه اقشار جامعه هستند.

 مسئول تربیت‌بدنی سپاه سلمان استان تصریح کرد: بسیجیان ورزشکار الگو هستند آنان در سطح بالایی می‌توانستند بدرخشند، در عرصه‌های جهانی جزوی از قهرمانان به نام شوند به‌مراتب بالادست پیدا کنند.

وی افزود: شهیدان ورزشکار نسل‌های بعد را در نظر داشتند در آن زمان از مقام دنیایی گذشتند و جبهه‌های جنگ علیه دشمنان زمینه شهادت و از خودگذشتگی را برای آنان به وجود آورد اکنون نیز جوانان امروزی آماده شهادت در عرصه دفاع از میهن و جبهه حق و باطل هستند.

شهرکی تشریح کرد: باتوجه‌به اینکه جامعه هدف ورزشکاران استان بیش از ۸۰۰ هزار نفر است این توصیه را دارم که بحث پهلوانی بر قهرمانی ارجحیت دارد.
 
وی در پایان ادامه داد: کدام یک در خاطر مردم ماندگار است قهرمانی یا پهلوانی؟ همه این را به‌خوبی می‌دانیم که منش پهلوانی و شیوه‌های که در میادین عمل داشتند باگذشت سالیان طولانی باز هم در خاطر مردم ماندگار شده است شهیدان نیز پهلوانان ما هستند باید شیوه شهدا را سرلوحه امور قرار دهیم و تا جایی که می‌توانیم فرهنگ شهادت را الگوی کامل و قرار دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است
  • شهدای ورزشکار الگو و سرلوحه ما هستند