Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی کجانی عصر پنجشنبه در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان ری افزود: نحوه ارائه خدمات و میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در دستگاه های خدمات رسان شهرستان به صورت دقیق رصد می‌شود.

وی اظهار داشت: در بازدیدهای سرزده صورت گرفته از ادارات شهرستان ری، اکثر دستگاه ها در رعایت پروتکل های بهداشتی و پاسخگویی به ارباب رجوع عملکرد خوبی داشتند و برخی از ادارات نیز به دلیل نداشتن فضای مناسب اداری با مشکل مواجه بودند که بایستی این موضوع را از طریق اداره کل مربوطه پیگیری و رفع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول خاطرنشان کرد: با راه اندازی دستگاه نظرسنجی در شهرستان ری، به صورت دوره ای این دستگاه در ادارات شهرستان مستقر و نحوه ارائه خدمات و برخورد کارکنان با ارباب رجوع در دستگاه های خدمات رسان بصورت دقیق رصد می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: بر اساس گزارش های دریافتی از دستگاه نظرسنجی، برخی کارمندان که ارباب رجوع بیشتری دارند برخورد مناسبی با مراجعین ندارند که بایستی روسای ادارات موضوع را به نحوی رسیدگی کنند که رضایت عمومی حاصل شود.

توکلی گفت: زیرساخت های مخابراتی در شهرستان ری با مشکل مواجه است و دلیل آن حضور دو اداره کل مخابراتی در شهرستان است و قطعا با مدیریت یکپارچه در این حوزه، عمده مشکلات ارتباطی رفع خواهد شد.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت و ۶ شهر و پنج بخش در جنوب تهران واقع شده است.

به گفتته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۵۹۶ هزار و ۹۴۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۳۹۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۴ هزار و ۱۱۳ نفر رسیده است.

برچسب‌ها شهرستان ری ویروس کرونا حقوق شهروندی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری ویروس کرونا حقوق شهروندی بهداشت و سلامت شهرستان ری ویروس کرونا حقوق شهروندی بهداشت و سلامت اخبار کنکور شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، در آیینی با حضور استاندار اصفهان ضمن قدردانی از تلاش‌های محمد شریف زارعی فرماندار سابق شهرستان کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان، اظهار کرد: وقتی نام کاشان می‌آید سلسله‌ای از دانش، فرهنگ و عمل نیک بر ذهن انسان تداعی می‌شود.

وی ضمن یاد و گرامیداشت علما و فضلای شهرستان کاشان، افزود: این شهرستان نقش‌ مؤثری در دوران‌های مختلف نظیر نهضت حضرت امام (ره) داشته است و ۲۷ شهید دوران انقلاب خود گواه بر این مطلب است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه این پیشنیه و تاریخ کاشان با حوزه‌های‌مختلف علم و فناوری، کشاورزی، نظامی و دیگر حوزه‌ها گره خورده است، بیان کرد: این شهرستان با نگاه به آمار مقایسه‌ای استان اصفهان در صدر آمارها قرار دارد و جزو رتبه‌های برتر استانی است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه کاشان در حوزه مشارکت و کاهش نرخ بیکاری گوی سبقت را ربوده است، ابراز کرد: کاشان در حوزه بهداشت و درمان در استان اصفهان سرآمد است در حالی که این استان خدمات ارائه شده را محدود به منطقه خود نکرده است به نحوی که استان‌های اطراف برخی خدمات نظیر خدمات درمانی را از استان اصفهان می‌گیرند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898688

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • ضرب العجل فرماندار شمیرانات برای تثبیت سند مالکیت ادارات شهرستان