Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@14:19:20 GMT

پرسپولیس فرجام خواهی امیری را انجام داد؟

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۱۴۸۵

  به گزارش جام نیوز، در شرایطی که برخی اخبار حاکی از تلاش‌ها برای بخشش وینگر ملی‌پوش پرسپولیس برای فینال لیگ قهرمانان حکایت داشت، اما گفته می شود بعد از تحقیقاتی که از سوی بخش حقوقی و امور بین الملل باشگاه پرسپولیس صورت گرفته است به این نتیجه رسیده اند که امکان بخشش او برای حضور در فینال وجود ندارد.

 

زمان قانونی برای اعتراض به کارت زرد وحید امیری به پایان رسیده و دیگر امیدی برای بخشش این ملی‌پوش پرسپولیس و حضورش در فینال آسیا وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این که مشهود بود، داور مسابقه پرسپولیس با النصر، به اشتباه به وحید امیری کارت داده است یا حداقل شائبه اش وجود داشت باید برای احتیاط و خریدن زمان، تا دو ساعت بعد از پایان مسابقه، فرم اعتراض تکمیل و تحویل مقامات برگزارکننده مسابقه می شد، دقیقا مانند موردی که برای سیامک نعمتی در بازی برابر السد قطر اتفاق افتاد، تا امکان اعتراض رسمی و ارسال لایحه به وجود می آمد. بعد از بازی یحیی گل محمدی و افشین پیروانی یا اعتقادی نداشتند که داور اشتباه کرد یا از سر ذوق صعود به فینال، چنین اقدامی انجام نشد. حالا سوال این است که اگر امکان اعتراض به این موضوع وجود داشته چرا اقدامی از سوی باشگاه پرسپولیس برای بخشش وحید امیری انجام نشده است.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: وحید امیری نیوز امیری بازیکن پرسپولیس جام گزارش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیرحسین مقصودلو ملقب به امیرتتلو خواننده خبرسازی که این روزها در زندان به سر می‌برد و جلسات محاکمه‌اش در حال برگزاری است، ششم اردیبهشت سال ۱۳۹۵ مصاحبه‌ای جنجالی با خبرورزشی داشت که هنوز هم گاهی اوقات در فضای مجازی بازنشر می‌شود.

در گزارش خبرورزشی آمده است: تتلو که آن زمان با وحید شمسایی سرمربی کنونی تیم ملی فوتسال تمرین می‌کرد و سودای حضور در جامعه ورزش را داشت، پیرامون شرایط خودش به خبرورزشی گفت: همه می‌دانند من پرسپولیسی هستم و به همین خاطر از پیروزی این تیم در دربی مقابل استقلال خیلی خوشحال شدم. پرسپولیس توانایی قهرمانی در لیگ شانزدهم را دارد و امیدوارم چنین اتفاقی رخ بدهد.

تتلو در ادامه با تاکید بر این‌که همراه با وحید شمسایی مشغول تمرین است، ادعای بسیار عجیبی را مطرح کرد و گفت: به نظرم انسان‌ها با تلاش و زحمت می‌توانند به اهداف خودشان برسند به همین خاطر من این روزها همراه با آقا وحید شمسایی به شدت مشغول تمرین هستم و دلم می‌خواهد پس از رسیدن به فرم مطلوب بدنی وارد فوتبال شوم. هدف من این است که در جام جهانی ۲۰۱۸ برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان بروم!

251 251 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899427

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • ۴ تکنیک برای اینکه دیگران را راحت‌تر ببخشید
  • چرا بخشیدن پدر و مادرمان تا این اندازه دشوار است؟
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی