Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:08:16 GMT

دومین شهید مدافع سلامت زنجان آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۱۴۸۸

دومین شهید مدافع سلامت زنجان آسمانی شد

ایسنا/زنجان دومین شهید مدافع سلامت و اولین شهید مدافع سلامت اورژانس در استان زنجان ثبت شد.

به گزارش ایسنا، «حمزه مقدم» از پرسنل اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان زنجان، پس از ۹  ماه سینه سپر کردن در مقابل ویروس منحوس کرونا به دلیل ابتلا به این بیماری به شهدای مدافع سلامت کشور پیوست.

شهید مقدم ۴۵ ساله، کارشناس پرستاری دارای ۲۰ سال سابقه خدمت در فوریت‌های پزشکی شهرستان خرم‌دره بوده و از ابتدای شیوع کرونا نیز در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا خدمت‌رسانی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهید مدافع سلامت به مدت یک هفته با علائم بالینی بیماری کرونا در منزل تحت درمان بود که متاسفانه امروز (۸ آبان‌ماه) پس از تحمل رنج کرونا به شهادت رسید.

شهید «حمزه مقدم» اولین شهید مدافع سلامت اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان زنجان و دومین شهید مدافع سلامت این استان است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان در پی شهادت دومین مدافع خدمت و سلامت استان زنجان، با صدور پیامی شهادت این شهید را تسلیت گفت. در بخشی از این پیام آمده است:

«ایثار و مجاهدت در راه خدمت به جامعه پاداشی عظیم نزد خداوند دارد و در این راه پر مخاطره جان برکفان اورژانس ۱۱۵ در خط مقدم مبارزه و مقابله با ویروس منحوس کرونا از ابتدا با فداکاری، از خودگذشتگی و تلاش شبانه‌روزی به بیماران نیازمند ارائه خدمت کرده‌اند.

در این ایام که سفیدپوشان فوریت‌های پزشکی با اخلاص و بی دریغ قدم در راه خدمت به مردم ایران اسلامی گذاشته‌اند خبر شهادت همکار ارجمند، مسئول محترم، متعهد و پرتلاش مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان خرمدره، "شهیدحمزه مقدم " که در خط مقدم درمان و سلامت به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تالم شدید قلبی بنده و سایر همکاران حوزه سلامت شد.

اینجانب شهادت عزیز سفر کرده را به کادر پرتلاش درمان، جامعه اورژانس ۱۱۵ به‌ویژه همکاران محترم اورژانس شهرستان خرم‌دره و خانواده داغدار وی تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان برای بازماندگان گرانقدر و بستگان ارجمند صبر و شکیبایی در تحمل این مصیبت مسألت دارم.»
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان پرستار شهید مدافع سلامت شهید مدافع سلامت فوریت های پزشکی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی استان در گچساران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، محمدامین نیکویی‌نژاد، از راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران خبر داد و اظهار کرد: به دلیل قرار گرفتن شهرستان گچساران در مسیر استان‌های جنوبی و بروز حوادث جاده‌ای متعدد و همچنین وجود تأسیسات نفتی و صنعتی، ضرورت راه‌اندازی پایگاه اورژانس هوایی در گچساران احساس می‌شد.

وی افزود: با همت مسئولان شرکت نفت و گاز گچساران این مهم در آینده نزدیک محقق می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی یاسوج گفت: زیرساخت‌های این پایگاه فراهم است و به زودی این پایگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به دور بودن پایگاه یاسوج از مناطق گرمسیری استان با راه‌اندازی این پایگاه امیدواریم خدمات‌رسانی به مصدومان شهرستان‌های گرمسیری در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

نیکویی‌نژاد خاطرنشان کرد: در دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران، نسبت به استفاده از ظرفیت‌های شرکت نفت و گاز در توسعه خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی قول مساعدت داده شد.

کد خبر 747313

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • ماجرای موشکی که جلوی چشم رهبری از آب بیرون آمد | جواب جالب طهرانی مقدم به ژنرال روسی