Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@11:25:00 GMT

کشف 550 قوطی مشروبات الکلی در قشم

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۱۵۵۹

کشف 550 قوطی مشروبات الکلی در قشم

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم از کشف ۵۵۰ قوطی مشروبات الکلی در بخش شمالی این جزیره خبر داد.

به گزارش تسنیم، سرهنگ دوم پاسدار بهمن سالاری پنجشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: عوامل گشتی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم در هنگام ماموریت و گشت‌زنی دریایی در سواحل شمالی این جزیره، موفق به کشف این میزان مشروبات الکلی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با هشدار به فروشندگان و توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی و مواد مخدر در شهرستان قشم افزود: فرزندان ملت در سپاه شهرستان قشم با اقتدار با این موضوعات مبارزه خواهند کرد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: دشمن از هر راهی در تلاش است فرزندان ایران زمین را از مسیر انقلاب خارج کند، اما مردم همیشه در صحنه به عنوان یاوران انقلاب با حمایت از اقدامات بسیج و دیگر نیروهای تامین کننده امنیت اجتماعی، نقشه شوم دشمنان را نقش برآب می‌کنند.

به گفته وی، افرادی که به هر دلیلی وارد اقدامات خلاف شرع و قانون در جمهوری اسلامی ایران می‌شوند، باید منتظر تاوان و عواقب اقدامات خلاف خود از طریق قانون باشند.

لینک کوتاه: asriran.com/003A3w

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قشم مشروبات الکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ایجادنشاط و تعلق سازمانی کارکنان استانداری تهران در سالجاری

به گزارش خبرنگار مهر، عباس سراج عصر یکشنبه در اولین جلسه شورای مرکز مقاومت بسیج استانداری تهران در سال ۱۴۰۳، ضمن تبریک به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این نهاد را مقدس دانست و اظهار کرد: سپاه پاسداران در برهه‌های مختلف نشان داده که یاری رسان مردم و حافظ امنیت و انقلاب اسلامی است.

سراج با اشاره به برنامه‌های مرکز مقاومت بسیج استانداری تهران برای سال ۱۴۰۳ عنوان کرد: تشکیل گروه‌های جهادی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در سال جاری است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج استانداری تهران در ادامه گفت: به اتمام رساندن برنامه‌های نیمه تمام سال گذشته در اولویت کاری این مرکز قرار دارد.

وی با بیان اینکه برنامه امسال بسیج استانداری تهران و رده‌های تابعه بر اساس «سند اعتلای بسیج» تدوین شده است، افزود: این برنامه‌ها تا پایان اردیبهشت به تمامی پایگاه بسیج ادارات و معاونت‌ها ابلاغ خواهد شد.

سراج در خصوص برنامه‌های فرهنگی این مرکز مقاومت نیز اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات بسیج، فعالیت فرهنگی برای کارکنان در مرحله اول و خانواده آنان در مرحله بعد است که با ایجاد نشاط، اثرگذاری و تعلق سازمانی را در بین کارکنان دوچندان می‌کند و این اقدام نیز ان شاالله در سال جاری با برنامه‌ریزی منسجم‌تر نسبت به سال قبل تداوم خواهد داشت.

کد خبر 6084895

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • دستاورد‌های سپاه نتیجه به‌کارگیری نیرو‌های جوان است
  • دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • تداوم ایجادنشاط و تعلق سازمانی کارکنان استانداری تهران در سالجاری
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • دستگیری ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی در ماکو