Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:27:12 GMT

پلوسی: کرونا هشت میلیون نفر را در آمریکا فقیر کرد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۱۵۶۸

پلوسی: کرونا هشت میلیون نفر را در آمریکا فقیر کرد

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا شبکه سی ان ان، نانسی پلوسی با انتقاد از تاخیر دولت ترامپ در امضای بسته حمایت مالی کرونا در نامه‌ای به استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا نوشت: کنگره منتظر است تا کاخ سفید حرکتی در ارتباط با بسته حمایتی کرونا انجام دهد.

پلوسی در توضیح شرایط آشفته آمریکا نوشت: نزدیک به ۹ میلیون نفر به کرونا مبتلا شده‌اند، هشت میلیون نفر به فقر رانده شده‌اند، ۱۷ میلیون کودک امنیت غذایی ندارند و حداقل ۲۳ میلیون نفر در حال دریافت مزایای بیکاری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کم کاری‌های مقامات دولت ترامپ افزود: مردم آمریکا در رنج هستند و آنها می‌خواهند که ما برای نجات جان، معیشت و زندگی دموکراسی آمریکایی خود در اسرع وقت به توافق برسیم.

پلوسی تاکید کرد که با افزایش شیوع ویروس کرونا و سقوط بازار سهام، ما هنوز منتظر پاسخ‌های وعده داده شده دولت ترامپ هستیم.

رییس مجلس نمایندگان گفت: ما هنوز در مورد موافقت دولت با راهبرد ملی مبتنی بر داده‌های علمی برای آزمایش، ردیابی و درمان کرونا پاسخ نهایی دریافت نکرده‌ایم.

شمار نهایی مبتلایان کرونا در آمریکا به ۹ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۴۶۲ نفر و شمار مرگ و میر نیز به ۲۳۳ هزار و ۴۶۸ نفر رسیده است.

شمار نهایی بهبود یافتگان کرونایی آمریکا نیز تا کنون پنج میلیون و ۹۴۲ هزار نفر گزارش شده است.

در حال حاضر آمریکا هم از لحاظ تعداد مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ و هم از لحاظ میزان مرگ‌ومیر بر اثر این بیماری، با اختلاف بسیار زیاد نسبت به سایر کشورها در رتبه نخست جهان قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دولت ترامپ نانسی پلوسی ایالات متحده آمریکا پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دولت ترامپ نانسی پلوسی ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا دولت ترامپ نانسی پلوسی ایالات متحده آمریکا اخبار کنکور میلیون نفر دولت ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در گفتگو با مقاماتی از اروپا، اوکراین را بخشی از روسیه خواند. این مطلب توسط وال استریت ژورنال گزارش شده است.

به نوشته این نشریه، ترامپ پیش از این بار‌ها از حمایت واشنگتن از کی یف شکایت کرده بود. این روزنامه به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که او در گفتگو با مقامات اروپایی، اوکراین را "اوکراین آنها" و "بخشی از روسیه" خواند.

پیشتر روزنامه گاردین به نقل از فیونا هیل، مدیر سابق امور روسیه در شورای امنیت ملی آمریکا، نوشت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در دوران ریاست جمهوری خود نتوانست با این ایده که اوکراین یک کشور مستقل است کنار بیاید. خاطرنشان شد که رئیس جمهور سابق آمریکا به صراحت گفته است که اوکراین و کریمه باید بخشی از روسیه باشند. دونالد ترامپ همچنین اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات آتی، می‌تواند از روز بعد مذاکرات روسیه و اوکراین را آغاز کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند