Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@21:55:46 GMT

پاسخ رائفی‌پور به منتقدان برگزاری جشن در مشهد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۱۷۱۲

پاسخ رائفی‌پور به منتقدان برگزاری جشن در مشهد

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، رائفی‌پور گفت: هیات مذهبی مجتمع امیرالمومنینِ مشهد پس از اخذ مجوزهای لازم و ارسال آنها برای بنده از من برای سخنرانی در مراسم ‎عید بیعت دعوت کرد.

 علی اکبر رائفی پور سخنران مشهور اصولگرا که در مراسم جشن بیعت در ورزشگاه امام رضای مشهد سخنرانی کرد به انتقادات از این مراسم پاسخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور طی دستوری به وزیر کشور خواستار برخورد با عوامل برگزاری این مراسم شد. 

علی اکبر رائفی پور در واکنش به انتقادات گفته است:

هییت مذهبی مجتمع امیرالمومنینِ مشهد پس از اخذ مجوزهای لازم و ارسال آنها برای بنده، از من برای سخنرانی در مراسم ‎عید بیعت دعوت کرد.

با توجه به روال بودن برگزاری مراسمات مذهبی در ورزشگاه امام رضا(ع)، اخذ مجوزهای قانونی و شرط بنده مبنی بر رعایت پروتکل‌ها پذیرفتم.

‌مشاهدات بنده هنگام ورود به مراسم نیز حاکی از رعایت ضوابط بهداشتی بود؛ تست تب، شرط داشتن ماسک و... صندلی‌ها نیز یکی درمیان نشانه‌گذاری شده بودند.

‌آنچه از روی جایگاه سخنرانی دیدم هم حاکی از تناسب نسبی در پراکندگی جمعیت بود. مراسمات عزاداری ماه محرم مشهد هم به همین شیوه در این ورزشگاه برگزار شده بود.

‌بلافاصله پس از مراسم، تصاویری مغرضانه از زوایای افقی برای القای رعایت‌نشدن پروتکل‌ها و ضوابط بهداشتی منتشر شد.

مشکل معاندان، برگزاری مراسمات باشکوه مذهبی است. هرسال بهانه‌ای برای به حاشیه بردن مراسم تجدید بیعت با امام زمان قرار می‌دهند. از رونق گرفتن ‎عید بیعت و به حاشیه رفتن مراسم بدعت‌آمیز نهم ربیع آتش گرفته‌اند.

اخبار مرتبط دستور جهانگیری برای برخورد با عوامل برگزاری جشن مشهد یک فعال سیاسی اصولگرا: اهداف برگزار کنندگان تجمع اخیر مشهد سیاسی بود/ آنها در این راه به سلامتی و جان مردم فکر نمی کنند/ سلامت جامعه بر برگزاری هرگونه مراسمی ارجح است/ پیشنهادم استفاده از قوه قهریه است واکنش محمد مهاجری به برگزاری جشن بیعت در مشهد: آقای علم‌الهدی کجا تشریف دارند؟ برگزاری جشن در مشهد در اوج کرونا! + عکس و فیلم

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا رائفی پور جشن مشهد جشن مشهد رائفی پور سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی برگزاری جشن رائفی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم جشن میلاد با سعادت امام حسن (ع) در سقاوه

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، در سالروز میلاد با سعادت امام دوم شیعیان امام حسن(ع)، که غرق در شادی و سرور است جشن‌های مختلفی در سقاوه برگزار شد.

در این مراسم مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در منقبت امام حسن(ع) به مدیحه سرایی پرداختند. و سخنرانان ضمن بیان بخش‌هایی از شخصیت والای امام حسن (ع) را تبریک گفتند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1225440 برچسب‌ها میلاد امام حسن مجتبی

دیگر خبرها

  • واکنش یک روحانی به دعوت از "کاظم صدیقی" برای سخنرانی در مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق (ع): دهن‌کجی به مردم عاقبت خوشی ندارد!
  • برگزاری مراسم جشن میلاد با سعادت امام حسن (ع) در سقاوه
  • آداب و رسوم برگزاری نوروز / این قسمت: مشهد
  • گزارشی از نظر منتقدان درباره آخرین کتاب چاپ شده مارکز
  • واکنش رائفی‌پور به قتل حجت‌الاسلام اکرمی در ماهشهر
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) مشهد
  • برگزاری جشنواره المان های نوری در مشهد+ تصاویر
  • پهن شدن سفره افطاری ۶ کیلومتری در مشهد
  • شریعتی: پایگاه رأی قالیباف در انتخابات شرکت نکرد/ اگر شورای نگهبان و رئیسی بیعت کنند، اصول‌گرایان هم در انتخابات بعدی رای نمی دهند
  • برگزاری جلسات پرسش و پاسخ قرآنی در هیأت بیت‌الاحزان آبادان