Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@22:03:34 GMT

جزئیات نامه پرسپولیس به فیفا

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۱۷۳۳

باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه با ارسال نامه‌ای برای فیفا که برای فدراسیون ایران، برانکو ایوانکوویچ و وکیل او دارو بوشیچ نیز ارسال شد، خواهان لغو محرومیت از ثبت نقل و انتقالات (باز شدن پنجره نقل و انتقالات)، با توجه به پرداخت و تسویه کل بدهی خود به طلبکار (برانکو ایوانکوویچ) گردید.

در این نامه آمده است: گزارش بانکی که به عنوان مدرک پرداخت است و توسط آقای برانکو ایوانکوویچ و وکیلش، آقای دارو بوشیچ برای ما ارسال شده است، به طور واضح، تصریح می‌دارد که مبالغ مورد نظر توسط پرسپولیس به حساب طلبکار واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش بانکی اظهار می‌کند که طلبکار تا تاریخ ۲۷ اکتبر۲۰۲۰ مبلغ یک میلیون و ۲۵ هزار و ۷۸۷ یورو از پرسپولیس دریافت کرده است. علاوه بر آن، این باشگاه امروز، چهارشنبه ۲۸ اکتبر۲۰۲۰ نیز همان‌طور که تضمین کرده بود، آخرین بخش بدهی را پرداخت و واریز کرد.

به این ترتیب، پرسپولیس به عنوان بدهکار، تمام مبلغ بدهی را به طلبکار، برانکو ایوانکوویچ، پرداخت کرده است. از آن‌جا که پرسپولیس در حال حاضر به دلیل عدم پرداخت بدهی، با تحریم ثبت بازیکنان جدید مواجه است و حالا نسبت به انجام تعهدات خود به صورت کامل، اقدام کرده، بنا براین درخواست می‌کنیم که این محرومیت از پنجره نقل و انتقالات بازیکنان در اولین فرصت ممکن برداشته شود.

داروبوشیچ، وکیل برانکو امروز پنج شنبه در نامه‌ای به فیفا وصول تمام مطالبات را اعلام کرد. در این نامه با اشاره به مشکلاتی که پرسپولیس برای تامین منابع مالی و انتقال پول داشت، از سرپرست باشگاه و مدیران اجرایی برای انجام تعهدات تشکر شد.

در این نامه تاکید شد که برانکو ایوانکوویچ با دریافت تمام مطالبات خود، دیگر ادعای مالی ندارد و امیدوار هستند که محرومیت پرسپولیس، پایان یابد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس فیفا برانکو ایوانکوویچ ایران پرسپولیس فیفا برانکو ایوانکوویچ برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899283

دیگر خبرها

  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال