Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین در مورد توهین فرانسه به حضرت محمد (ص) نامه‌‌ای برای دبیر کل سازمان ملل صادر کرد.

خبرگزاری میزان - انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین به دبیر کل سازمان ملل در مورد توهین فرانسه به پیامبر رحمت نامه‌ای صادر کرد.

این نامه به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: انجمن اسلامی فارغ‌ التحصیلان فیلیپین برای گرامیداشت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد

باسمه تعالی

جناب آقای آنتونیو گوترش

دبیرکل محترم سازمان ملل متحد

با احترامات فائقه به اطلاع می‌رساند: متاسفانه در جمهوری فرانسه و با حمایت آقای مکرون رییس جمهور این کشور، اتفاقاتی رخ داده که نزدیک به دو میلیارد مسلمان را ناراضی و آزرده نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار کاریکاتور‌های وقیحانه مجله شارلی ابدو با سوژه توهین به حضرت محمد (ص) پیامبر عظیم الشان اسلام و حمایت رییس جمهور ماجراجوی فرانسه نشانگر اوج دشمنی با مسلمانان جهان است. از آنجا که وظیفه اصلی سازمان ملل متحد استقرار صلح در جهان است، شما را به این نکته توجه می‌دهیم که اسلام، دین صلح و دوستی و پیامبر اسلام، پرچمدار صلح عادلانه است. آقای مکرون ایجاد تردید و نقد نسبت به موضوع موهوم هولوکاست را مصداق آزادی بیان و اندیشه ندانسته و آن را جرم تلقی می‌کند و لیکن، توهین به پیامبر اکرم (ص) را مورد تشویق قرار می‌دهد.

اقدام آقای مکرون و دولت فرانسه نه تنها حقوق دو میلیارد مسلمان جهان را پایمال کرده بلکه زمینه نقض همزیستی مسالمت آمیز و ایجاد ناامنی و خشونت را فراهم کرده است. مسلمانان اروپا و بویژه پنج میلیون مسلمان در فرانسه، با بهره گیری از تمدن اسلامی، همواره در توسعه و پیشرفت اروپا مشارکت داشته و جفا در حق آنان باید تقبیح گردد.

جناب آقای گوترش

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین از جناب عالی انتظار دارد ضمن محکوم کردن این اقدام موهن، مساعی جمیله خود را برای حمایت از مسلمانان جهان و جلوگیری از توهین به مقدسات آنان، اعمال نمایید. واکنش و اقدام جدی سازمان ملل متحد در این مورد، موجب افزایش اعتبار این نهاد بین المللی و جلب اعتماد جهان اسلام خواهد شد.

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین

انتهای پیام/

برچسب ها: اهانت به پیامبر سازمان ملل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اهانت به پیامبر سازمان ملل انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از مسائل جدی کشور فارغ التحصیلان فاقد دانش است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه ظهر دوشنبه در نشست با مدیران و برخی اساتید دانشگاه‌های استان قزوین اظهار کرد: برای اینکه حکمرانی نخبگانی در کل کشور استقرار پیدا کند هیئت‌های اندیشه ورز استانی در حوزه علم و فناوری راه اندازی شده تا هر تصمیمی در کشور در این حوزه با نظر استان‌ها باشد.

وی با بیان اینکه هیئت‌های اندیشه ورز در حوزه‌های علم و فناوری و همچنین سلامت باید جدی گرفته شود، افزود: استان قزوین در حوزه راه اندازی این هیئت‌ها به نسبت استان‌های دیگر پیش رو است اما این کافی نیست و باید این نشست‌ها افزایش پیدا کند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه یکی از مسائل جدی کشور ما فارغ‌التحصیلان فاقد دانش است، بیان کرد: متأسفانه با نگاه کمی گرایانه به دانشجویان مدارک دانشگاهی دادیم.

وی با اشاره به آمایش رشته‌های دانشگاهی عنوان کرد: آمایش تنها به معنای حذف رشته‌ها نیست بلکه باید به دنبال اضافه کردن میان رشته‌های مهارتی درآمدزا در کشور نیز باشیم.

حجت الاسلام خسروپناه با اشاره به اهمیت راه اندازی واحدهای دانش بنیان و رشد فناور در دانشگاه‌ها عنوان کرد: اگر تعداد واحدهای دانش بنیان و فناور در دانشگاه اضافه نشده و دانشگاهی در این حوزه رشدی نداشته باشد به معنای افت آن محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: افزایش سالانه واحدهای فناور و دانش بنیان باید به یکی از شاخصه‌های اصلی ارزیابی عملکرد دانشگاه‌ها در کشور تبدیل شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه با افزایش ظرفیت دانشگاه‌های پزشکی بدون تأمین زیرساخت مخالف هستم، ادامه داد: کمیته سلامت شورای عالی انقلاب فرهنگی مسؤول رسیدگی به این مسئله شده و باید استدلال‌های خود را در این حوزه ارائه کند.

وی با اشاره به برنامه وزارت علوم برای دانشگاه پیام نور عنوان کرد: هر تحولی در دانشگاه پیام نور باید توسط خود اعضای این دانشگاه گرفته شود و مخالف ورود سرخود وزارت علوم هستیم.

حجت الاسلام خسروپناه یکی از اصلی ترین دلایل مهاجرت در کشور را مربوط به تلاش برخی اساتید و معلمان دانست و عنوان کرد: متأسفانه برخی‌ها در کشور دانش آموزان و دانشجویان نخبه کشور را که سرمایه ملی هستند به مهاجرت ترغیب کرده و یا حتی زمینه مهاجرت را برای آنان فراهم می‌کنند.

وی در پایان یادآور شد: استان قزوین مملو از شخصیت‌های فرهنگی، دینی و علمی برجسته است و این نشان از حاصلخیزی علم و فناوری در این سرزمین است.

کد خبر 6085768

دیگر خبرها

  • یکی از مسائل جدی کشور فارغ التحصیلان فاقد دانش است
  • حمایت دانشگاه تهران از فارغ التحصیلان و دانشجویان جویای کار
  • کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در آمریکا برای دومین سال متوالی
  • مسیح مهاجری: اول تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن کنید بعد جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • اختصاص ۲۵ درصد کل اشتغال ۱۴۰۳ به فارغ التحصیلان
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید
  • رونمایی از کتاب پیامبر رحمت در نمایشگاه کتاب سارایوو
  • آغاز ثبت‌نام پشت کنکوری‌ها جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره
  • آغاز ثبت‌نام ترمیم نمره پشت کنکوری‌ ها از امروز