Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

درگذشت کریم اکبری‌مبارکه که به گفته فرزندش (نوید اکبری‌مبارکه) در سر صحنه فیلمبرداری سریال «جشن سربرون» به کرونا مبتلا شده بود، جامعه هنری را شوکه کرد. پیش از این هم خبر ابتلای لاله اسکندری و یکی دیگر از عوامل این مجموعه تلویزیونی، منتشر شده بود.

در واکنش به این اتفاق، فاطمه معتمدآریا، رییس انجمن بازیگران سینما، پیامی را منتشر کرد که در آن آمده است:

«درگذشت کریم اکبری‌مبارکه، بازیگر فهیم، صبور و انسانی شریف و فرهیخته را به خانواده محترم ایشان و مردم هنر دوست تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و آرزو می‌کنم به بهای سنگین جان باختن هنرمندان تکرار ناشدنی تئاتر و سینما، تدابیری فوری و موثر برای دور کردن سایه شوم و مرگ‌بار این بیماری از محیط کاری بازیگران اندیشیده شود.»

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فاطمه معتمدآریا بازیگران سینما کریم اکبری مبارکه کرونا اکبری مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنیا پیام عملیات غرورآفرین وعده صادق را دریافت کرد

امام جمعه مبارکه گفت: دنیا پیام عملیات غرورآفرین وعده صادق جمهوری اسلامی ایران را دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی امروز _جمعه، سی‌ویکم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه اظهار کرد: این عملیات غرورآفرین توسط رزمندگان غیور سپاه سیلی وعده داده شده مقام معظم رهبری را بر رژیم صهیونیستی زد و در صورت تکرار اشتباهات رژیم صهیونیستی درباره ایران، جمهوری اسلامی به سیلی بسنده نخواهد کرد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی سیلی خود را بر صورت صهیونیست‌ها زد و این سیلی با انتقام متفاوت است.

امام جمعه مبارکه اظهار داشت: عملیات وعده صادق دل مردم غزه را شاد کرد و این مردم مظلوم به رزمندگان اسلام بیش از پیش امیدوار شدند.

وی با اشاره به سالروز زمین‌گیر شدن نیروهای آمریکایی در طبس با طوفان شن، گفت: خداوند پشتیبان حق و مظلوم است و هیچ ظلمی پابرجا نمی‌ماند.

امام جمعه مبارکه اضافه کرد: در شب گذشته نیز ریزپرنده‌هایی توسط برخی به حرکت درآوردند که تنها با هدف جنگ رسانه‌ای انجام شد تا بگویند در برابر ایران پاسخ دادند.

به گزارش ایمنا، راهپیمایی نمازگزاران مبارکه‌ای پس از اقامه نماز جمعه با سردادن شعارهایی نظیر «مرگ بر اسرائیل»، «سپاه انقلابی تشکر، تشکر»، «مرگ بر آمریکا»، در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» از درب مسجد جامع مبارکه به سمت پارکینگ ولیعصر (عج) برگزار شد.

کد خبر 745971

دیگر خبرها

  • دنیا پیام عملیات غرورآفرین وعده صادق را دریافت کرد
  • تقدیر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران
  • امام جمعه تهران: حمله به اسرائیل، یک واکنش حداقلی بود
  • امام جمعه تهران: حمله به اسرائیل، یک واکنش حداقلی بود /عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود
  • واکنش ها به درگذشت معاون دولت احمدی نژاد /قالیباف پیام داد
  • پست اینستاگرامی عجیب مادر امیر تتلو ؛ شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد (عکس)
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک که از او منتشر شد ؛ نه بابا من نیستم (عکس)
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • واکنش رضا رشیدپور به اعلام خبر درگذشت خود و ناراحتی مردم (فیلم)