Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان شاهرود با بیان اینکه شهرستان شاهرود و میامی که همچنان روی نوار قرمز کرونایی است؛ گفت: وضعیت همه‌گیری بیماری کرونا در شرق استان همچنان افزایشی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، رضا چمن شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تا جایی که تجارب 7 ماهه ایران و جهان نشان می‌دهد؛ تنها راهکارهای پیشگیری از همه‌گیری بیماری کرونا رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، زدن ماسک و عدم برگزاری تجمعات به هر دلیل و توجیهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به‌شدت انتقال بیماری کرونا در منازل و محیط کار تأکید کرد: با توجه به اینکه هم‌اکنون بیشتر ابتلاها به‌صورت خانوادگی ثبت می‌شود، لازم است تا در محیط‌های منزل و کار، تهویه مناسب وجود داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان شاهرود افزود: در محیط کار و منزل پنجره‌ها و درب اتاق‌ها هر چند دقیقه یکبار باز شده تا هوای پاکیزه و عاری از ویروس وارد محیط خانه یا اداره شود.

چمن با بیان اینکه تهویه مناسب یکی از بهترین راه‌های پیشگیری از سرایت ویروس در دنیا است، گفت: توصیه ما به همه مردم این است تاجریان هوا را در خانه و محیط کار مدیریت کرده و تهویه مناسب را به کار بگیرند.

شیوع کرونا در روستاهای گلستان افزایش یافته استگزارش ویدئویی|سپاه پیشگام در کمک به آسیب‌دیدگان از کرونا / تداوم شورهمدلی و کمک‌های مومنانه در کردستان

وی اضافه کرد: در خانواده‌هایی که یکی از اعضای آنان به کرونا مبتلا شده، لازم است تا دستورالعمل‌های بهداشتی به‌خوبی رعایت شود و این توصیه‌ها را جدی‌تر بگیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان شاهرود با اشاره به سیر فزاینده همه‌گیری بیماری کرونا در شرق استان نیز عنوان کرد: در 48 ساعت گذشته، 158 نفر در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به کرونا مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/363/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهرستان شاهرود بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  •  تداوم تجمعات حامی غزه برغم سرکوب پلیس؛ تظاهرات در دانشگاههای جورج واشنگتن و کالیفرنیا
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی