Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@09:11:01 GMT

الحشد الشعبی حمله داعش را دفع کرد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۱۸۲۵

اداره کل سازمان الحشد الشعبی عراق از دفع حمله عناصر تروریستی داعش در استان دیالی (شرق عراق) خبر داد.

این سازمان پنجشنبه‌شب در حساب توییتری خود اعلام کرد که عناصر باقی‌مانده داعش قصد داشتند با نفوذ به روستای «الغایه» در شهرستان «جلولاء» غیرنظامیان در این روستا را هدف قرار دهند. این عملیات با اشراف اطلاعاتی نیروهای الحشد الشعبی خنثی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بیانیه الحشد الشعبی، نیروهای این سازمان به مدت نیم ساعت در اطراف این روستا با عناصر باقی‌مانده داعش درگیر شدند. 

دو تن از نیروهای هنگ فرماندهی الحشد الشعبی دیالی در این عملیات زخی شده‌اند که حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

سخنگوی الحشد الشعبی در محور استان «دیالی» دو روز پیش از هلاکت یک سرکرده مهم داعش طی عملیات کمین در شرق این استان خبر داده و گفته بود: «یکی از سرکرده‌های داعش معروف به ابوالحسن الکردی، امروز طی یک عملیات کمین نیروهای اطلاعات الحشد الشعبی در منطقه الحامد در شهر مندلی در ۹۰ کیلومتری شرق بعقوبه کشته شد.»

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: الحشد الشعبی داعش عراق داعش الحشد الشعبی الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در اولین جلسه هیئت دولت بعد از حمله ایران به اسرائیل چه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت، ضمن تجلیل از عملیات مقتدرانه، تاریخی و پیروزمندانه نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، «هماهنگی میدان و دیپلماسی»، «هماهنگی بین بخش‌های صف و ستاد» و همچنین «دقت بسیار بالا در اجرای عملیات» را از جلوه‌های کم‌نظیر و افتخارآمیز این عملیات برشمرد و تصریح کرد: امروز به برکت خون مطهر شهدا، مجاهدت و جانفشانی نیروهای مسلح و هدایت‌های داهیانه و پیامبرگونه رهبری معظم انقلاب، جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و عظمت قرار دارد و با این اقدام غرورانگیز، علاوه بر عملی شدن وعده تنبیه دشمن متجاوز، قلوب تأثر یافته مردم جهان، امت اسلامی و مردم مظلوم فلسطین از جنایات این رژیم متجاوز نیز آرام گرفت.

بنابر روایت پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس دولت همچنین با بیان اینکه دشمن پس از ناامیدی از ضربه زدن به امنیت مردم و همچنین ضربه خوردن از نیروهای مسلح کشورمان به دنبال ایجاد اخلال در اقتصاد و معیشت مردم خواهد بود، هوشیاری، تلاش مضاعف و هماهنگی بین بخش‌های اداری و اجرایی کشور را برای خنثی‌سازی چنین توطئه‌هایی خواستار شد و بر اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع اقدامات اقتصادی دولت به منظور حفظ ثبات بازار و اطمینان‌بخشی به فعالان اقتصادی تأکید کرد.

رئیسی ضمن یادآوری نقش و وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به تحقق شعار سال و مشارکت‌دهی مردم در جهش تولید، تأکید کرد: سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی موظفند با گفتمان‌سازی، مشارکت مردم در امر تولید، توانمندسازی بخش خصوصی، تعاونی‌ها و نهادهای مردمی و همچنین رفع موانع نقش‌آفرینی مردم در تولید و اقتصاد کشور شعار امسال را تحقق ببخشند.

رئیس دولت در بخش دیگری از سخنان خود در جلسه هیئت دولت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگزاران که حضور حماسی و بی‌نظیر مردم در راهپیمایی روز قدس را مسئولیت‌آور عنوان کرده بودند، تصریح کرد: دولت و خدمتگزاران نظام، خود را موظف می‌دانند که با تمام وجود، مجدانه، مجاهدانه و زمان‌شناسانه نسبت به پیگیری و رفع مشکلات مردم اقدام کنند.
۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895198

دیگر خبرها

  • حمله به اسرائیل امید را در دل مردم مظلوم جهان زنده کرد
  • قدردانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ایلام از عملیات سپاه در حمله به صهیونیست‌ها
  • راهپیمایی خودرویی مردم قم در حمایت از عملیات وعده الصادق + فیلم
  • حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • در اولین جلسه هیئت دولت بعد از حمله ایران به اسرائیل چه گذشت؟
  • روسیه: غرب در شناسایی طراحان اصلی حادثه مسکو همکاری کند
  • عملیات «وعده صادق» پاسخ بازدارنده بود
  • عباسی: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی یک نوع عملیات جدید را در دنیا رقم زد
  • «وعده صادق» پاسخ قاطع به نسل‌کشی است 
  • الحشد الشعبی عراق در وضعیت آماده باش قرار دارد