Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

حسن خلیل آبادی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به پیشنهاد تغییر نام خیابان نوفل لوشاتو به دلیل اهانت نشریه شالری ابدو به ساحت پیامبر اسلام و حمایت مکرون رئیس جمهور فرانسه از آن اظهار کرد: هیچ انسانی حق ندارد با کاریکاتور به اعتقادات دیگران ضربه بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضرت امام (ره) زمانی که به فرانسه تبعید و در شهر نوفل لوشاتو سکونت داشتند، خیابانی در تهران برای گرامیداشت بنیانگذار انقلاب به نام نوفل لوشاتو نامگذاری شد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: نامگذاری نوفل لوشاتو ارتباطی به دولت فرانسه ندارد و هیچ لطمه‌ای به ما وارد نمی‌کند‌.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه نمی‌توان احساسات خود نسبت به پیامبر مهربانی‌ها را در تغییر نام نوفل لوشاتو نشان داد ،افزود: با اقدامات فرهنگی دیگر می‌توان میزان انزجار خود درباره اهانت نشریه شالری ابدو به ساحت پیامبر اسلام و حمایت رئیس جمهور فرانسه از آن را نشان داد.

وی گفت: یکی از اقدامات رسانه‌ای و فرهنگی مناسب در پاسخ به این عمل ناپسند، نامه مقام معظم رهبری به جوانان فرانسه بود که ایشان در این نامه می‌فرمایند که اگر کسی هولوکاست را انکار کند، جرم است، ولی اگر کسی پیامبر اکرم (ص) را انکار کند، جرم نیست؟!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: خیابان نوفل لوشاتو حسن خلیل آبادی صراط نوفل لوشاتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­ به نقل از روابط‌عمومی سازمان غذا و دارو، ­حامد عبدی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا‌های سلامت‌محور با اولویت پایش انبار‌ها و محل‌های دپوی کالا، از مطبی در خیابان «بیدار» محله الهیه حدود­ ۶۸۰۰ عدد ایمپلنت قاچاق کشف و برای طی مراحل قانونی به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تحویل شد. وی با اشاره به کشف حدود ۵۶۰۰ عدد ایمپلنت قاچاق از انبار متعلق به یک مطب در محله «پونک» خیابان «اشرفی اصفهانی» گفت: مقادیر زیادی تجهیزات پزشکی تقلبی نیز در بازرسی به عمل آمده، رویت شد که پرونده توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم‌پزشکی ایران جهت طی مراحل قضایی به مراجع مربوطه ارجاع داده شد. ­

دیگر خبرها

  • سوغات منشی ناصرالدین‌شاه برای تهرانی‌ها
  • وزش باد علت قطع برق در یکی از محلات شهر دولت‌آباد
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران | حادثه هیچ ارتباطی با پایانه شرق ندارد
  • نخست وزیر جوان فرانسه هم نتوانست ماکرون را از مشکلات برهاند
  • کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • گشت فوریت‌های اجتماعی در منطقه ۷ تهران
  • افتتاح دومین خانه شهید در منطقه ۱۵ تهران
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید