Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@05:12:37 GMT

وام کرونا برای رانندگان

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۱۸۷۳

وام کرونا برای رانندگان

کرونا باعث شد بسیاری از مشاغل با مشکلات مختلف و جدی روبرو شوند. به همین منظور دولت سعی کرد برای اصناف گوناگون وام های مختلفی در نظر بگیرد تا فشار اقتصادی کمتری به مردم وارد شود.

چندی پیش و در مرداد ماه بود که مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز از امکان بهره مندی رانندگان ناوگان حمل ونقل مسافر درون شهری و برون شهری البرز از تسهیلات 6 میلیون تومانی مشاغل آسیب دیده از کرونا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره وام کرونا رانندگان تاکسی اظهار داشت: به دنبال شیوع ویروس کرونا فعالیت بسیاری از صنوف و کسب و کارها به ویژه مشاغل خدماتی مختل و دچار مشکل شد بر این اساس دولت با هدف حفظ اشتغال موجود در بنگاه ها و حمایت از صاحبان مشاغل؛ تسهیلاتی برای مشاغل آسیب دیده از کرونا از طریق ثبت نام در سامانه کارا تعیین کرد.

وی با اشاره به اینکه رانندگان  ناوگان حمل ونقل مسافر درون شهری و برون شهری نیز شامل این تسهیلات می شوند گفت : با توجه به اعطای تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا از سوی دولت ، کلیه رانندگان ناوگان حمل ونقل مسافر برون شهری ودرون شهری استان البرز نیز می توانند با مراجعه به سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نموده و در مرحله بعد پس از تایید شرایط ؛ به بانک عامل تعیین شده مراجعه و از تسهیلات شش میلیون تومانی مشاغل آسیب دیده از کرونا بهره مند شوند.

شایان ذکر است بدلیل کاهش سفرها و مسافران در بین شهرها به دلیل بیماری کرونا رانندگان از پیامد این بیماری آسیب بسیاری دیده اند و به این منظور ستاد ملی مقابله با کرونا این تسهیلات را برای این مشاغل نیز در نظر گرفته است.

به نظر می رسد برای ثبت نام وام کرونا برای رانندگان تاکسی باید به سایت کارا مراجعه کرده و آنجا ثبت نام کنید.

تمدید مهلت ثبت نام وام کرونا رانندگان تاکسی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از تمدید مهلت ثبت نام برای دریافت وام شش میلیون تومانی ویژه کرونا در سامانه کارا تا پایان مهر خبر داد.

 اسماعیل عرشیان اظهار کرد: با توجه به اینکه تاکسیرانان و وانت داران جزو رسته‌های شغلی آسیب دیده از کرونا محسوب شده و درآمد این صنف در اثر این شیوع این ویروس به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است، طبق مصوبه دولت، ثبت نام برای دریافت این وام شش میلیون تومانی ویژه کرونا در سامانه کارا تا پایان مهر ماه تمدید شد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس رانندگان تاکسی، مالکین تاکسی(آقا و خانم)، رانندگان سرویس مدارس و وانت داران می‌توانند با مراجعه به سازمان تاکسیرانی، دفتر تاکسی اینترنتی بادسان واقع در بلوار شهید بهشتی جنب پارک سوار، کافی نت‌ها و یا اینترنت شخصی در سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: با توجه به اینکه رویکرد دولت و سامانه کارا در اعطای وام، بر مبنای احراز هویت و ارائه اطلاعات دقیق از سوی رانندگان تاکسی است و عدم همخوانی اطلاعاتی همچون: شماره تلفن همراه و کد ملی مشکلاتی را در ثبت نام تاکسیرانان در سامانه کارا به وجود آورده است، از تاکسیرانان خواهشمندیم در هنگام تمدید پروانه فعالیت، هر گونه تغییر در اطلاعات فردی و خودرویی خود را به صورت دقیق و صحیح به اطلاع سازمان تاکسیرانی برسانند تا مشکلی در ثبت نام آنان در سامانه کارا پدید نیاید.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کرونا تسهیلات ویروس کرونا ثبت نام وام کرونا تاکسی رانندگان وام رانندگان رانندگان تاکسی کرونا وام کرونا آسیب دیده از کرونا رانندگان تاکسی سامانه کارا میلیون تومانی وام کرونا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی وضعیت بازارچه‌های مشاغل خانگی در قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم با اشاره به عزم شهرداری برای حمایت از مشاغل خانگی گفت: آسیب‌شناسی و بهبود شرایط بازارچه‌های مشاغل خانگی از برنامه‌های سازمان در سال جاری است.

محسن صادقی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم یکی از اقدامات موفق سازمان میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم را حمایت از مشاغل خانگی عنوان و اظهار کرد: حمایت از مشاغل خانگی یکی از تکالیفی است که وزارت کشور بر اساس ماده ۱۶ قانون بهبود مستمر محیط کسب‌وکار و ماده ۱۱ قانون ساماندهی مشاغل خانگی بر عهده شهرداری‌ها گذاشته است.

وی افزود: بر اساس همین تکلیف قانونی و حمایت شورای شهر قم توانستیم بازارچه‌های دائمی عرضه تولیدات مشاغل خانگی را در قم راه‌اندازی کرده و تجربه موفقی در این حوزه کسب کنیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تصریح کرد: برای بهبود شرایط و ارتقا بازارچه‌ها قرار است آسیب‌شناسی با کمک کسانی که در این غرفه‌ها مستقر هستند انجام شود و برای سال جاری به‌صورت جدی‌تری این مسئله در شهرداری دنبال خواهد شد.

صادقی‌امینی از برپایی دو غرفه از شب یلدا خبر داد و گفت: در نظرسنجی که انجام شده است مردم از عملکرد بازارچه‌ها رضایت داشته‌اند، همچنین فروشندگان نیز که مجوز مشاغل خانگی دارند، از برپایی غرفه‌ها راضی بودند.

کد خبر 745510

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ساماندهی وضعیت بازارچه‌های مشاغل خانگی در قم
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی شد
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت‌ها حذف می‌شود
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت ها حذف می شود
  • «عالیجناب بو» اثر جدید محمدرضا یوسفی منتشر شد