Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@12:09:16 GMT

میلان 3-0 اسپارتاپراگ؛ هوای روسونری آفتابی است

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۱۹۳۱

میلان 3-0 اسپارتاپراگ؛ هوای روسونری آفتابی است

آث میلان در خانه خود اسپارتا پراگ را 3-0 شکست داد تا با کسب شش امتیاز از دو بازی صدرنشین گروه H رقابتها باشد.

به گزارش "ورزش سه"، آث میلان در خانه خود سن سیرو دومین بازی اش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را مقابل اسپارتا پراگ از جمهوری چک انجام داد و با گلهای براهیم دیاز، رافائل لیائو و دیوگو دالوت با نتیجه 3-0 به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از اتفاقات مهم این بازی پنالتی‌ای بود که زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه 36 برای میلان از دست داد. زلاتان که در بازی‌های اخیر میلان برای این تیم گلهای متعددی به ثمر رسانده بود در مقابل اسپارتا پراگ فرصت عالی گلزنی از روی نقطه پنالتی را از دست داد و توپ او به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

 

 

اما بازیکنان میلان اجازه ندادند این فرصت از دست رفته مانع از پیروزی شان بشود. شاگردان پیولی که هفته گذشته در اولین بازی شان سلتیک را 3-1 شکست داده بودند در دقیقه 24 توسط براهیم دیاز اولین گل خود را به ثمر رساندند.

 

 

رافائل لیائو که بین دو نیمه به زمین رفته بود در دقیقه 57 نتیجه را 2-0 به سود میلان کرد تا هواداران روسونری پنالتی از دست رفته زلاتان را فراموش کنند.

 

دیوگو دالوت مدافعی که به صورت قرضی از منچستریونایتد به میلان منتقل شده در دقیقه 66 برای روسونری گلزنی کرد تا اولین گل خود برای این باشگاه به ثمر برساند و شاگردان پیولی را در این مسابقه سه گله کند.

 

 

ابراهیموویچ که در دو هفته اخیر چهار گل برای میلان زده بود و در دو مسابقه دوگله شده بود در دقایق اولیه بازی دو بار تا یک قدمی گلزنی با ضربه سر پیش رفت که هیچکدام به گل تبدیل نشد.

 

زلاتان روی گل اول میلان که توسظ براهیم دیاز به ثمر رسید هم نقش مهمی داشت. زلاتان بین دو نیمه با لیائو تعویض شد و او بود که در نقش تعویض طلایی استفانو پیولی چند دقیقه بعد از شروع نیمه دوم دومین گل میلان را زد تا خیال روسونری راحت‌تر شود.

 

آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۳۲ سری آ ایتالیا؛ توقف همه مدعیان، حادثه ناگوار برای بازیکن رم*

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از گلز، نتایج و برنامه ادامه دیدار‌ها به این شرح است: 
ناپولی ۲ - ۲ فروزینونه (گل‌های ناپل: ماتئو پولیتانو در دقیقه ۱۶ و ویکتور اوسیمن ۶۳)
ساسولو ۳ - ۳ میلان (گل‌های میلان: رافائل لیائو ۲۰، لوکا یوفیچ ۵۹ و نواه اوکافور ۸۴) 
اودینزه ۱ - ۱ رم (نیمه تمام) (گل رم: روملو لوکاکو در دقیقه ۶۴) 
 در دقیقه ۷۱ بازی ایوان اندیکا بازیکن رم به علت مشکل قلبی به روی زمین افتاد و تیم امداد به سرعت وی را از میدان خارج کردند و داور نیز بازی را متوقف کرد. در ادامه اندیکا به بیمارستان منتقل شد و داور تصمیم به ناتمام ماندن مسابقه گرفت. قرار است زمان انجام ۱۹ دقیقه باقی مانده بازی را اتحادیه لیگ ایتالیا اعلام کند.
اینتر ۲ - ۲ کالیاری (گل‌های اینتر: مارکوس تورام در دقیقه ۱۲ و هاکان چالهان اوغلو ۷۴ - پنالتی) 
 الدار شاهمراودف مهاجم ازبکستانی در دقیقه ۶۴ زننده گل اول تیم کالیاری بود.
 برنامه - دوشنبه ۲۷ فروردین: 
فیورنتینا - جنوآ 
آتالانتا - ورونا 
در جدول سری آ ایتالیا تیم اینتر با ۸۳ امتیاز در صدر قرار دارد و مجوز حضور در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده است. تیم‌های میلان با ۶۹، یوونتوس با ۶۳، بولونیا با ۵۹، رم با ۵۵، آتالانتا با ۵۰، لاتسیو و ناپولی (قهرمان فصل قبل) با ۴۹ امتیاز در رده‌های دوم تا هشتم قرار گرفتند.
 در پائین جدول تیم‌های فروزینونه با ۲۷ و ساسولو با ۲۶ و سالرنیتانا با ۱۵ امتیاز در رده‌های هجدهم تا بیستم قرار گرفته اند.۳ تیم پائین جدول به سری ب سقوط می‌کنند.

دیگر خبرها

  • هفته ۳۲ سری آ ایتالیا؛ توقف همه مدعیان، حادثه ناگوار برای بازیکن رم*
  • اینتر در آخرین دقایق پیروزی را با تساوی عوض کرد
  • کامبک روسونری و رهایی از شکست خارج از خانه
  • ساسولو 3-3 میلان: VAR ستاره دیدار پرهیجان
  • میلان بازی باخته را به تساوی کشاند
  • ساسولو ۳ - ۳ میلان/ فرار روسونری از شکست+ فیلم
  • سرنوشت پیولی و میلان در دستان زلاتان
  • وظیفه جدید زلاتان در میلان
  • زلاتان مسئول خرید‌های تابستانی میلان شد
  • ترکیب احتمالی میلان برای بازی با ساسولو