Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@04:27:43 GMT

ابراز همدلی ترامپ با فرانسه با چاشنی اسلام‌هراسی

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۱۹۴۰

ابراز همدلی ترامپ با فرانسه با چاشنی اسلام‌هراسی

رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توئیتری در واکنش به حادثه امروز در شهر نیس فرانسه خواستار توقف آنچه «حملات تروریستی اسلامی» خواند، شد.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز پنج‌شنبه در پیامی توئیتری حادثه امروز در شهر نیس فرانسه را «حملات تروریستی اسلامی» خواند و اعلام کرد آمریکا برای مقابله با این حملات در کنار فرانسه ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: کرملین: توهین به عقاید مذهبی قابل قبول نیست

دونالد ترامپ در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر درباره حادثه امروز نوشت: ما با مردم فرانسه همدل هستیم. آمریکا در این مبارزه در کنار قدیمی‌ترین متحد خود خواهد ایستاد. این حملات تروریستی اسلامی باید فوراً متوقف شود. هیچ کشوری، فرانسه یا هر کشور دیگری نمی‌تواند مدت زیادی این وضعیت را تحمل کند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ دونالد ترامپ ترامپ رئیس جمهور آمریکا توئیتر فرانسه ایران آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را به دولت و مردم سلطنت عمان بویژه خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن ابراز تأثر و تأسف از این رخداد طبیعی که موجب خسارت جانی و مالی گردید، مراتب همدردی دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران را به این کشور همسایه و برادر ابراز داشت و از خداوند متعال برای قربانیان این حادثه ناگوار، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان آنها صبر و شکیبائی مسئلت نمود.

دیگر خبرها

  • پاسخ ایران غرور جهان اسلام را زنده کرد
  • کشور‌های اسلامی بیش از گذشته وحدت داشته باشند
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر
  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان
  • افزایش چشمگیر اسلام‌هراسی در آلمان
  • وزیر صهیونیست: جنگ منطقه‌ای بعید نیست
  • تهدید آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان توسط سخنگوی نیروهای مسلح ایران
  • وزیر رژیم صهیونیستی: جنگ منطقه‌ای بعید نیست
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • مسلمانان در صورت یک‌دلی و یک‌صدایی به تمام حقوق پایمال‌شده خود می‌رسند