Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی قطر گزارش‌ها درباره عادی‌سازی روابط قطر با رژیم صهیونیستی را تحریک‌آمیز توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی چندی پیش گزارش کرد با توجه به تلاش‌های آمریکا برای ترغیب کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، احتمال می‌رود پس از سودان، قطر کشور بعدی باشد که قصد امضای توافق سازش با اسرائیل داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه همچنین گزارش کرد اگر توافق صلح رژیم صهیونیستی با قطر مانند امارات و بحرین امضا شود، دستاوردی واقعی است، زیرا دوحه حامی جنبش حماس و اخوان‌المسلمین است.

 «صالح الجرموزی»، فعال سیاسی قطر در گفتگو با خبرنگار حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا گفت: قطر کشوری مستقل است و اگر قرار بر عادی‌سازی روابط زیر فشار آمریکا و اسرائیل باشد، قطر آخرین کشوری خواهد بود که به این روند خواهد پیوست.

وی افزود: قطر کشوری عربی و اسلامی دارای جایگاه سیاسی، مالی و رسانه‌ای خوبی در منطقه عربی است. دوحه نخستین پایتخت عربی است که در کنار جنبش‌های مقاومت اسلامی علیه دشمن غاصب صهیونیستی قرار گرفت؛ همچنین دوحه همچون گذشته حامی حزب‌الله و مقاومت لبنان است.

این فعال سیاسی قطر عنوان کرد: گزارش‌ها درباره قطر و عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی تحریک‌آمیز و غیرواقعی است. قطر کشوری است که بلافاصله پس از برهم خوردن ثبات و امنیت جنوب لبنان به‌وسیله رژیم صهیونیستی از دولت بیروت حمایت کرد و در کنار آن‌ها ایستاد.

جرموزی گفت: نمی‌توان قطر را در آستانه عادی‌سازی روابط با اسرائیل دانست، دوحه مواضع ثابتی درقبال مقاومت فلسطین ازجمله جنبش حماس دارد. قطر همچنان درحال کمک برای بازسازی و آبادانی غزه است و حقوق کارمندان آنجا را پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

قطر عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد

وی عنوان کرد: قطر تصمیمی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی ندارد و گزارش‌های منتشر شده در این زمینه صرفاً ساخته و پرداخته ذهن غربی‌ها و برخی کشورهای عربی است. مردم قطر اصالتاً پایبند به عقاید اسلامی هستند و در این راستا از موضوع فلسطین و آرمان‌های ملت فلسطین دست نمی‌کشند.

این تحلیلگر قطری تأکید کرد: هیچ روابط و ارتباطی میان دوحه و تل‌آویو وجود ندارد. قطر با جنگ و محاصره تحمیلی از سوی برخی کشورهای منطقه و جهان و توطئه آمریکایی-صهیونیستی مواجه است و بحث ارتباط میان دو طرف مطرح نیست.

 وی با خیانت توصیف کردن عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: از نظر دینی، قومی، اخلاقی، تاریخی و حتی جغرافیایی صهیونیست‌ها در خاک و منطقه عربی و اسلامی هیچ جایگاهی ندارند. این مایه ننگ است که کشورهای عربی بخواهند به عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌های اشغالگر بیندیشند.

انتهای پیام/4033/

منبع: آنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط فعال سیاسی قطر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گزارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از حمله دیگری خبر داد که به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست انجام داده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در راستای واکنش به حمله های رژیم صهیونیستی به روستاهای استوار و منازل غیرنظامیان به ویژه کشتار حنین که به شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان منجر شد، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان امروز چهارشنبه ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ مرکز تجمع نظامیان دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6087758

دیگر خبرها

  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • سردبیرالاخبار: عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را ثابت کرد
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی