Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع ایرانی الریان قطر نخستین تمرین خود را در این تیم انجام داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شجاع خلیل‌زاده مدافع پیشین پرسپولیس یک هفته پس از عقد قرارداد رسمی با الریان قطر، بالاخره در تمرین این باشگاه حضور یافت تا آماده دیدار حساس پیش روی تیمش مقابل الاهلی و یاران امید ابراهیمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویر مدافع فصل گذشته پرسپولیس در کنار مدیر باشگاه الریان و پیراهن این تیم بامداد روز جمعه هفته گذشته منتشر شد ولی از آن زمان تاکنون خلیل‌زاده در تمرینات باشگاه قطری شرکت نکرده بود که امشب این اتفاق افتاد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس امید ابراهیمی الریان قطر امید ابراهیمی پرسپولیس شجاع خلیل زاده محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش سپاهان جام جهانی منچستریونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی کاپیتان تراکتور از هواداران

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل‌زاده با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش از هواداران تراکتور عذرخواهی کرد و وعده جبران شکست مقابل ذوب آهن را به آنها داد.

کاپیتان تراکتور همچنین به درگذشت هوادار فقید تیم تراکتور پرداخته و نوشته که این موضوع زجر شکست را برای او و دیگر بازیکنان تیم تراکتور بیشتر کرده است.

نکته مهم اینکه شجاع باوجود اتفاقات ورزشگاه یادگارامام نوشته که هواداران این تیم حمایت خود را از تیم دریغ نکردند و حالا بازیکنان باید برای آنها جبران کنند.

دیگر خبرها

  • دختر سروش رفیعی، میهمان ویژه تمرین پرسپولیس؛ روزمو ساختی بابا! + عکس
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • حافظ نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس + فیلم
  • ساکت نساجی را با پیراهن شماره هفت تمرین داد!
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • عذرخواهی شجاع خلیل‌زاده پس از شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن + عکس
  • عذرخواهی کاپیتان تراکتور از هواداران
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در ۲ گروه
  • برگزاری تمرین شنبه پرسپولیس در ۲ گروه