Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیرخارجه سودان امروز در سخنانی به فشارهای شدید علیه این کشور در راستای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اذعان کرد.

به گزارش مشرق، «عمر قمرالدین» وزیرخارجه سودان امروز در ارتباط با توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی با اذعان به فشارهای دولت آمریکا گفت: مسئله حذف نام سودان از فهرست تروریسم به موضوع عادی سازی پیوند داده شد و ما مجبور به انجام این توافق شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: چرایی تمرکز رژیم صهیونیستی و امارات بر گردشگری دینی واکنش‌ها به سازش خائنانه سودان با رژیم صهیونیستی

روز جمعه گذشته توافق عادی سازی روابط میان دولت سودان و رژیم صهیونیستی علنی شد که این اقدام با واکنش تند مردم سودان و اعتراضات ادامه دار آنها مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اعانه رژیم صهیونیستی به سودان در قبال عادی‌سازی روابط

از سوی دیگر، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز به فروش ۵۰ فروند جنگنده اف ۳۵ از سوی آمریکا به امارات متحده عربی واکنش نشان داد.

وی در این باره گفت: «اسرائیل و امارات یک هدف و یک دشمن مشترک دارند».

دولت آمریکا به تازگی اعلام کرده که روند تحویل ۵۰ فروند جنگنده نسل پنجم اف ۳۵ به امارات در حال انجام است.

مقامات رژیم صهیونیستی پس از اعلام توافق عادی سازی روابط با امارات، با تحویل جنگنده های اف ۳۵ آمریکایی به امارات مخالفت کرده بودند. رژیم صهیونیستی تنها دارنده نسل پنجم جنگنده های اف ۳۵ در منطقه به شمار می‌رود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ اسرائیل دولت سودان تروریسم دولت آمریکا ایران رژیم صهیونیستی سودان اف 35 آمریکا بنیامین نتانیاهو توافق عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات صهیونیست‌ها درغزه است

به گزارش خبرگزاری مهر، سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار داد.

وزیر خارجه سلطنت عمان در این تماس با محکوم کردن اقدام‌های بی ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه است.

امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگوی تلفنی از مواضع قوی سلطنت عمان در خصوص تحولات اخیر در منطقه تشکر و قدردانی کرد.

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت تلاش‌های بین‌المللی برای خاتمه دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، آتش بس فوری و ارسال کمک‌های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

کد خبر 6083854 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی
  • بلینکن با دعوت وزیر خارجه چین راهی پکن می‌شود
  • امیرعبداللهیان: ایران به دنبال تنش نیست | رژیم صهیونیستی، ریشه بحران در منطقه
  • قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع قوی عمان در منطقه
  • تأکید وزرای خارجه ایران و عمان بر آتش‌بس فوری در غزه و ارسال کمک‌های انسانی
  • وزیر خارجه عمان: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، توقف جنایات رژیم صهیونیستی است
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات صهیونیست‌ها درغزه است
  • تماس تلفنی وزیر امور خارجه سلطنت عمان با وزیر امور خارجه کشورمان
  • تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • انهدام کامل بزرگ‌ترین کارخانه داروسازی غزه توسط جنگنده‌های اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۹ تن رسید