Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی امروز پنجشنبه به منزل شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجد الاقصی در شهر قدس اشغالی حمله کردند و اقدام به جستجوی منزل و تخریب اسباب و اثاثیه آن کردند.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، شیخ عکرمه صبری رئیس هیئت عالی اسلامی قدس اشغالی و خطیب مسجد الاقصی امروز پنجشنبه از فلسطینیان خواست تا برای یاری پیامبر اکرم (ص) و اعلام مخالفت با هر گونه اهانت به ساحت مقدس ایشان، روز جمعه تظاهرات برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ صبری گفت: «مسلمانان با هر گونه انتشار کاریکاتورهای اهانت‌آمیز به نبی اکرم (ص) مخالف هستند و مخالفت خود با این رفتارهای غیرمتمدنانه را بیان خواهند کرد».

صبری افزود که «انتشار کاریکاتورهای اهانت‌آمیز بر خلاف آنچه ادعا می‌کنند با آزادی بیان در تضاد است و در حقیقت نوعی به سخره گرفتن محسوب می‌شود».

فراخوان‌های جمعه خشم برای یاری پیامبر در شرایطی اعلام شده است که هزاران نفر از فلسطینیان ساکن سرزمین‌های اشغالی ۴۸ و اهالی قدس هم امروز با حضور در مراسم جشن سالروز میلاد نبی اکرم(ص) توهین به ایشان را محکوم کردند.

در قدس اشغالی همچنین شماری از فروشگاه‌های تجاری از تحریم کالاهای فرانسوی در اعتراض به اسلام ستیزی در فرانسه خبر داد، همچنین در کرانه باختری، غزه و سرزمین‌های اشغالی ۴۸ و کشورهای عربی و اسلامی هم فراخوان تحریم کالاهای فرانسوی راه افتاده است.

خطیب مسجد الاقصی امروز نیز در سی‌و‌چهارمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که به ابتکار جمهوری اسلامی ایران و دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در حال برگزاری است،تاکید کرد که غرب حمله‌ای وحشیانه را علیه اسلام به راه انداخته و این بدان معنا است که غرب از گذشته تاکنون در حال مسموم کردن جوامع است، به ویژه فرانسه که تاریخی سیاه دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: خطیب مسجد الاقصی خطیب مسجد الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم عملیات وعده صادق مقدمه پیروزی نهایی اسلام و مسلمین باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن قنادزاده ظهر پنجشنبه با حضور در منزل مهندس شهید «محسن صداقت» از شهدای حمله تروریستی رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه بیان کرد: مرگ برای انسان در قامت های مختلفی ظاهر می شود که بهترین و والاترین مرگ ها، شهادت در راه خدا است.

رییس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور بیان کرد: حمله رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه نشانه عجز این رژیم سفاک بود که پس از عملیات طوفان الاقصی و کشتار بی رحمانه مردم غزه دستاوردی نداشتند.

وی اضافه کرد: خون فرماندهان شهید ما در حادثه کنسولگری ایران در سوریه، مسیر نابودی رژیم اشغالگر قدس را هموار کرد.

رییس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد بیان کرد: این امر به دلیل حضور مجاهدان در میدان نبرد و جانفشانی شهیدان و ایثارگران است که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و هستند و از خودگذشتگی آنان سبب شد این اقتدار و امنیت امروز در کشور حاکم باشد.

قنادزاده ابراز کرد: متاسفانه امروز برخی از سران کشورهای استکباری و همچنین مرتجع منطقه از رژیم اشغالگر قدس که همانند درخت بی ریشه ای است حمایت می کنند که خیانت آنان از اذهان مسلمین و آزادی خواهان جهان پاک نخواهد شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم عملیات وعده صادق که موجب خرسندی علاقمندان به انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت شد مقدمه انقلاب جهانی حضرت حجت (عج) باشد و پیروزی نهایی اسلام محقق شود.

کد خبر 6082150

دیگر خبرها

  • هفت عملیات ضدصهیونیستی حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی
  • اردوغان: باید در راستای توقف نسل‌کشی در غزه تلاش کنیم
  • امیدواریم عملیات وعده صادق مقدمه پیروزی نهایی اسلام و مسلمین باشد
  • طوفان‌الاقصی|شهادت ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان غزه/ بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • روز ۱۹۵ طوفان‌الاقصی| ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان
  • روز۱۹۵ طوفان‌الاقصی|۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان
  • طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی
  • دلاورمردان ایران اسلامی پاسخ دندان‌شکنی به دشمن دادند
  • حمله جدید حزب الله لبنان به مرگیلوت در شمال فلسطین اشغالی
  • حمله جدید حزب الله به مرگیلوت در شمال فلسطین اشغالی