Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق استقلال می‌گوید خیلی علاقه‌مند است به جمع آبی‌ها بازگردد و منتظر یک فرصت است.

بختیار رحمانی، بازیکن اسبق استقلال، در خصوص شرایط جسمانی‌اش به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: به واقع بگویم دو روز پشت سر هم نبود که من استراحت کرده باشم و قول می‌دهم بدنم از تمام کسانی که با تیم‌هایشان تمرین گروهی کرده‌اند خیلی آماده‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به شدت در چند ماه گذشته تمرین کرده و در یکسری از بازی‌های دوستانه شرکت کردم و خدا را شکر شرایط جسمانی‌ام خیلی خوب است. چند پیشنهاد خارج از ایران داشتم و به همین خاطر با انگیزه زیادی تمرین کردم. یک پیشنهاد خیلی خوب داشتم و تمام مستنداتش هست اما به خاطر شرایط کرونا و ویزا ندادن فعلاً نمی‌شود رفت اما در داخل ایران خیلی دوست دارم به  استقلال بروم.

او در مورد شایعه حضورش در استقلال ادامه داد: با من تماس‌هایی گرفته شده اما به طور رسمی نبود و من خودم اگر این اتفاق بیفتد از آن استقبال می‌کنم. خیلی دوست دارم به استقلال برگردم. نیم فصلی که در استقلال بودم در آن نیم‌فصل کل تیم شرایط خوبی نداشت و بعد هم یکسری  اتفاق افتاد که من از استقلال جدا شدم. آن سال پیشنهادات خوبی داشتم اما قلبا دوست داشتم به استقلال بروم  و بتوانم کمک کنم اما متاسفانه شرایط آن ‌طوری که خواستیم پیش نرفت. الان اگر فرصتی پیش بیاید واقعاً خیلی دوست دارم برگردم و هیچ شرط و شروطی برای بازگشت ندارم. احساس می‌کنم در بهترین سن برای فوتبال بازی کردن هستم و می‌توانم از تجربیات گذشته استفاده و به استقلال کمک کنم و از بازگشت به جمع آبی‌پوشان خیلی خوشحال می‌شوم اما به طور رسمی چیزی به من نگفتند و منتظرم ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

این بازیکن  در پاسخ به این سوال که اگر به استقلال برگردد می‌تواند گذشته را جبران کند یا خیر؟ ادامه داد: بعد از اینکه از استقلال رفتم در تیم‌های خوبی مثل ذوب‌آهن، فولاد و سپاهان بازی کردم ولی دوست داشتم اتفاقی بیفتد که به استقلال برگردم و برای این موضوع خیلی تلاش کردم. در تیم‌هایی که نام بردم سعی کردم به بهترین شکل ظاهر شوم حتی با تیم ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال بازی کردیم. دوست داشتم به استقلال برگردم و شرایطش پیش نیامد الان هم با تمام وجود، انگیزه و شور و شوق دارم و امیدوارم برگردم و قول می‌دهم اگر این اتفاق بیفتد گذشته را جبران کنم. ان‌شاءالله اتفاقات خوبی برای من و همچنین تیم استقلال بیفتد.

رحمانی در همین رابطه ادامه داد: همانطور که گفتم هیچ شرط و شروطی برای بازگشت به استقلال ندارم و فکر می‌کنم این نکته خوبی باشد چون می‌خواهم ثابت کنم چقدر انگیزه دارم و می‌خواهم گذشته را جبران کنم ولی همه این‌ها به محمودخان و کادرش بستگی دارد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان در خصوص اینکه فکر می‌کند با ترافیک بازیکنان خوب در جمع آبی‌پوشان اگر برگردد می‌تواند بازی کند یا خیر؟ گفت: درست است استقلال بازیکنان خیلی خوب و با کیفیتی دارد و اینها همه، هم بازی‌های من بودند و فکر می‌کنم همه چیز در تمرینات معلوم می‌شود. من تاکید می‌کنم استقلال بازیکنان خوب و با کیفیتی دارد و ان‌شاءالله منتظر می‌مانم ببینم چه اتفاقی برایم خواهد افتاد. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال بختیار رحمانی استقلال برگردم گذشته را جبران خیلی دوست دارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت جلالی به تیم ملی پس از 483 روز

به گزارش ورزش سه، اولین بازی تیم ملی فوتبال در سال 1403 با پیروزی پرگل مقابل ترکمنستان همراه شد و ایران با نتیجه پنج بر صفر این تیم را شکست داد و یکی از این گل ها با پاس خط کشی شده حردانی برای محمدحسین کنعانی زادگان به ثمر رسید.

شروع خوب مدافع راست استقلال در تیم ملی اتفاقی خوبی برای جواد نکونام و باشگاه استقلال بود تا یکی از کلیدی ترین بازیکنان خود را روی فرم و با انگیزه ببیند و در بازی امروز مقابل تاجیکستان این احتمال وجود دارد که با توجه به نمیکت نشینی کامل میلاد محمدی در بازی قبل در این مسابقه فرصت حضور به او داده شود و برای تیم ملی به میدان برود.

حردانی در بازی‌های اخیر استقلال هم نقش ویژه ای در حملات این تیم دارد و با ارسال های متعدد سعی در خلق موقعیت برای آبی‌ها دارد اما جناح چپ این تیم در این فصل گلساز تر بوده و ابولفضل جلالی با 5 پاس گل در صدربهترین گلسازهای استقلال و همچنین یکی از بهترین های لیگ است و در صورتی که در بازی با ترکمنستان حضور پیدا کند می‌تواند در سال 1403 هم روال موفق خود در خلق موقعیت را پیش بگیرد.

در بازی قبل مقابل ترکمنستان میلاد محمدی نود دقیقه برای تیم ملی بازی کرد و حضور ابولفضل جلالی به عنوان بازیکن ثابت یا جانشین دور از انتظار نخواهد بود و این بازیکن مجدد بعد از مدت‌ها تجربه پوشیدن پیراهن تیم ملی را به دست خواهد آورد.

ابولفضل جلالی آخرین بازی خود برای تیم ملی را در جام جهانی مقابل آمریکا انجام داد و از آن مسابقه 1 سال و 3 ماه و 28 روز می‌گذرد.

تیم ملی ایران عصر امروز راس ساعت 18:30 مهمان ترکمنستان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ماجرای سیلی خوردن بازیگر «زیرخاکی» از استاد سمندریان
  • ماجرای رشوه به داور مردان آهنین/ پیشنهاد پرادو و سکه داشتم!
  • ماجرای رشوه به داور معروف‌ ایران؛ پیشنهاد پرادو و سکه داشتم!
  • ماجرای رشوه به داور معروف‌ ایران/ پیشنهاد پرادو و سکه داشتم!
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • شکوفایی ذوق و هنر پس از باز نشستگی
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • مادربزرگ ۷۵ ساله اسکاتلندی روزانه ۶ ساعت فورتنایت بازی می‌کند
  • انتقاد دشان از ستاره آرسنال: کارهایش را دوست ندارم!
  • بازگشت جلالی به تیم ملی پس از 483 روز