Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه فوتبال اروپا به شدت با ایده برگزاری یک لیگ قاره‌ای انحصاری برای تیم‌های بزرگ قاره سبز مخالفت کرد و آن را قاتل فوتبال دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر چفرین رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) مخالفت خود را با برگزاری سوپرلیگ اروپا اعلام کرد و مدعی شد که داستان تأسیس چنین تورنمنتی از سوی رسانه‌‌های ایتالیایی شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چفرین که با دو روزنامه ایتالیایی کوریره دلواسپورت و توتواسپورت گفت‌و‌گو می‌کرد، درباره جنجال‌هایی که اخیراً درباره احتمال شکل‌گیری سوپرلیگ اروپا با حضور 18 تیم بزرگ پنج لیگ معتبر قاره سبز از سال 2022 شکل گرفته است، اظهار داشت: میان ما و لیگ‌ها همکاری منسجمی وجود دارد. اقدام مثبت در چنین شرایطی داشتن تعامل و یکپارچگی است. این به اصطلاح سوپرچمیونز (ابرقهرمانان) هم داستان ابداعی چند باشگاه است و چند رسانه ایتالیایی، نه پیشنهاد ما.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

رئیس یوفا ادامه داد: به نظر من ایده تأسیس سوپرلیگ اروپا یکی از کسل‌کننده‌‌ترین پروژه‌های دنیا می‌شود. دو یا سه باشگاهی که درباره‌اش حرف می‌زنند معتقدند که حق‌شان از فوتبال بیش از سایر تیم‌هاست، اما در حقیقت چیزهای کمی می‌برند و باور دارند که می‌توانند در سوپرلیگ قهرمان شوند. این موضوع به هیچ عنوان برای ما یک بحث جدی نیست. چنین طرح‌‌هایی فوتبال را می‌کُشد. من شدیداً مخالف برگزاری سوپرلیگ هستم و این داستان سوپرچمپیونز هم در اصل ساخته رسانه‌های ایتالیایی است.

آشنایی با «سوپرلیگ»، جنجال بزرگ فوتبال اروپا/ پروژه‌ای برای دست‌نیافتنی‌تر شدن غول‌های قاره سبز

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فوتبال اروپا الکساندر چفرین اتحادیه فوتبال اروپا یوفا فوتبال فوتبال اروپا الکساندر چفرین اتحادیه فوتبال اروپا یوفا سوپرلیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸

گرجستان می‌خواهد میزبان بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۸ میلادی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایراکلی کوباخیدزه، نخست‌وزیر گرجستان از قصد این کشور برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2028 در تفلیس خبر داد.

به گفته کوباخیدزه؛ یک ورزشگاه مدرن جدید با ظرفیت 70 هزار تماشاگر در پایتخت گرجستان برای مسابقات فوتبال و راگبی ساخته خواهد شد که باید به محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود.

ایتالیا برای فصل آینده لیگ قهرمانان 5 سهمیه‌ای شد

نخست‌وزیر گرجستان گفت: ما می‌خواهیم یک پروژه بزرگ مرتبط با ورزش، به‌ویژه فوتبال و راگبی را اعلام کنیم. ما می‌خواهیم ورزشگاه جدیدی در تفلیس بسازیم که در واقع به این دو رشته ورزشی خدمت می‌کند و برای 70 هزار تماشاگر طراحی خواهد شد. این ورزشگاه مطابق با استانداردهای بالای مدرن است که به ما اجازه می‌دهد تا میزبان مسابقات لیگ قهرمانان اروپا باشیم. محل احتمالی ورزشگاه منطقه اطراف فرودگاه جدید خواهد بود، من همچنین می‌خواهم به شما اطلاع دهم که ما در حال ارائه یک برنامه برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان 2028 در ورزشگاه جدید هستیم. این یک هدیه بسیار مهم برای فوتبال گرجستان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر