Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«تداوم توهین‌ها و هتک حرمت‌ها به ساحت قدس نبوی (ص) در برخی کشور‌های اروپایی به بهانۀ دفاع از آزادی بیان و تلاش برای ارائه چهره‌ای خشن از مسلمانان که اوج آن را در ظهور و بروز داعش شاهد بوده‌ایم، نشان از جریان پیچیده‌ای دارد که نه تنها مبارزه با اسلام که فروپاشی همه ارزش‌های انسانی و توحیدی در طول تاریخ را هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بجاست همه بیندیشند که در وضع اسف‌بار فعلی هر کس چه میزان سهم دارد؟ بی‌تردید قتل و خشونت از سوی هر کس و ذیل هر نامی که صورت بگیرد، مذموم و محکوم است، لکن اصرار بر تکرار رفتاری که خشم مسلمانان را برانگیخته و دل‌های آن‌ها را جریحه‌دار می‌کند، چه معنایی دارد؟

آیا رئیس‌جمهور فرانسه که نمایندگی همه شهروندان کشورش و از جمله مسلمانان را بر عهده دارد، خود را در برابر آنان مسئول نمی‌داند؟ آیا این شیوۀ رفتار، نوعی دوگانگی و تبعیض در حفظ حقوق شهروندان نیست؟ چرا تدبیری برای اصلاح این روند اتخاذ نشد؟

مجمع نیرو‌های خط امام، ضمن محکومیت مواضع اخیر رئیس جمهور فرانسه، ضروری می‌داند این مهم را یادآور شود که اگر سران کشور‌های غربی مدعی حمایت از آزادی و اصول حقوق بشر هستند باید به لوازم آن نیز پایبند باشند.

توهین به مقدسات، در تضاد با مواد اعلامیه جهانی حقوق بشر، موجب تهدید آزادی و سلب کرامت دیگران خواهد شد و تبعات آن متوجه همۀ کسانی است که از این مهم غفلت می‌کنند.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا دونالد ترامپ کریم اکبری مبارکه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن نیس توهین به مقدسات اعلامیه جهانی حقوق بشر علائم کرونا دونالد ترامپ کریم اکبری مبارکه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن نیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی

ایسنا/سمنان منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری معتقد است: در مرحله دولت‌سازی و جامعه‌سازی، بین توسعه غربی و پیشرفت اسلامی تضاد جدی وجود دارد و از همین رو باید در زیست‌بوم خود با تدوین پیوست فرهنگی، مدل اسلامی مبتنی بر پیشرفت را در دستور کار قرار دهیم.

آیت الله میرباقری که با استقبال استاندار سمنان امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه وارد استان شد، اظهار کرد: مساله اصلی ما در این دوران پیشرفت و توسعه است، مدل پیشرفت باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و همراه با پیوست فرهنگی باشد. 

وی ادامه داد: الگو سرمایه‌داری یکی از مباحثی است که باعث تضعیف بیش از پیش قشر ضعیف و متوسط مردم خواهد شد. 

منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ما می‌توانیم با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سطح استان سمنان، الگویی برای کشور باشیم. 

وی با بیان اینکه مباحث و مسائل در حوزه فرآیند پیشرفت شهری باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و دینی باشد، ادامه داد: این مهم را می‌توان در استان سمنان، با تشکیل اتاق فکر و همچنین راه‌اندازی هیات‌های اندیشه ورز محقق کرد. 

میرباقری به تضادهای ماهوی بین رویکردها در توسعه غربی با نگرش‌های مبتنی بر دین بین پرداخت و گفت: در مرحله دولت‌سازی و جامعه‌سازی، تضاد بین توسعه غربی و پیشرفت اسلامی  وجود دارد که ما باید در زیست بوم خود با تدوین پیوست فرهنگی، مدل اسلامی مبتنی بر پیشرفت را در دستور کار قرار دهیم. 

منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: ریل‌های پیشرفت استان با تدوین پیوست فرهنگی باید بر اساس الگوی پیشرفت اسلامی شکل بگیرد. 

وی با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی استاندار سمنان اظهار کرد: گزارش‌هایی که در خصوص استان اعلام شد بیانگر اقدامات ارزنده و دستاوردهای مطلوب همراه با رضایتمندی مردم است. 

آیت الله میرباقری منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری پیش از این دیدار با حضور در مجموعه استانداری سمنان به مقام والای شهید گمنام ادای احترام کرد.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی
  • قانون جامعی در مورد حقوق عامه و آزادی‌های مشروع وجود ندارد
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • کنعانی: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • عادی‌انگاری توهین به مقدسات و اعتقادات ممنوع
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان