Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@15:28:22 GMT

ضرورت فرهنگ‌سازی دربارۀ پدافند غیرعامل

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۲۲۵۱

هم‌رزم شهید همت در پاوه با بیان اینکه نیرو‌های مسلح وظیفه خود را دربارۀ پدافند غیر عامل به خوبی انجام می‌دهند، گفت: باید نسبت به مشکلات احتمالی پدافند غیرعامل فرهنگ‌سازی شود. سردار علی سرلک در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اهمیت پدافند غیر عامل، گفت: بیماری کرونا از نگاه ما نظامی‌ها نبرد سنگین و سختی از ناحیه دشمن بوده و درست است که جهان را در برگرفته، ولی ما هم در امان نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مسئولان در رسانه ها از نبرد بیلوژیک بودن کرونا صحبت کنند 
وی افزود: مسئولان خیلی باید نسبت به این موضوع دقت کنند، مردم هم باید مواظب باشند و مسئولان در رسانه‌ها صحبت کنند که این بیماری یک نبرد بیولوژیک در قالب کروناست، هیئت دولت و نیرو‌های مسلح به این موضوع خیلی دقت داشته باشند، شاید دیگران به این موضوع اعتقادی نداشته باشند.
دشمن دنبال ضربه به ایران از ناحیه تهدیدات غیر عامل
هم‌رزم شهید همت در پاوه ادامه داد: دشمن شرایط ورود به نبرد نظامی با نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد، حواشی برای ما ایجاد کرده است و می‌خواهد از طریق تهدیدات پیش روی پدافند غیر عامل به ما ضربه بزند.
این فرمانده پیشکشوت تصریح کرد: فرهنگ سازی برای اهمیت پدافند غیر عامل در کشور ما خیلی ضعیف است، به طور مثال برای بیماری کرونا آیا باید مقام معظم رهبری هیئت دولت را به جلسه‌ای در این رابطه دعوت کند؟!، نباید اینطور شود؛ دولت مردان ما می‌توانند بهتر وارد این عمل شوند تا رهبری وقتش را در این رابطه نگذارد.   مردم در مورد پدافند غیر عامل ضعیف‌اند
سرلک تأکید کرد: نیرو‌های مسلح وظیفه خود را دربارۀ پدافند غیر عامل به خوبی انجام می‌دهند، چون از اصول استراتژیک این نیروست، ستاد کل نیرو‌های مسلح در قالب مأموریت‌های‌شان نسبت به مشکلات احتمالی مردم در آینده این مقوله فرهنگ سازی را باید مد نظر داشته باشند، زیرا مردم ما در بحث پدافند غیر عامل ضعیف عمل می‌کنند. بیشتربخوانید: سردار جلالی: تهدیدات آمریکا از حوزه نظامی به حوزه اقتصادی و سایبری منحرف شده است   انتهای پیام/ برچسب ها: علی سرلک پدافند غیرعامل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی سرلک پدافند غیرعامل پدافند غیر عامل نیرو های مسلح فرهنگ سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد

در حکمی از سوی هاشم امینی؛ مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی به عنوان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، در حکمی از سوی هاشم امینی؛ مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی؛ به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد.

معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری، معاون بهره برداری و توسعه آب، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی از جمله مسئولیت های رضا عطایی در این شرکت بوده است.

در حالی که برخی از رسانه‌های استان از برکناری مدیرعامل سابق آبفا خبر می‌دهند، پیگیری‌های تسنیم حاکی است، رضا نعیمی پس از بیش از 30 سال خدمت در بخش‌های مختلف وزارت نیرو، به کسوت بازنشستگی نائل شده است.

خبرهای موثق حاکی است، باوجود اصرار مدیران ارشد وزارت نیرو برای ابقای این مدیر جهادی و با تجربه، وی با تمایل شخصی به دلیل چرخش مدیران و انتخاب مدیری جوان، بازنشست شده است. برخی اقدامات نعیمی در دوره مسئولیت آبفای خراسان شمالی نظیر طرح بزرگ انتقال آب تحت اشراف قرارگاه امام حسن و کاهش روستاهای دارای تنش آبی از 300 به 200 روستا با انتقال آب‌های پایدار، از جمله تلاش‌های این مدیر لایق مجموعه وزارت نیرو است.

معارفه مدیر جدید و نوع برگزاری این مراسم نیز به دلیل اصرار این مدیر باتجربه و رزمنده سال‌های دفاع مقدس برای بر زمین نماندن امورات این مجموعه بوده است.

85 درصد خراسان شمالی با خشکسالی مواجه و تامین منابع آب هم اکنون یکی از دغدغه‌های مسئولان است و آب شرب سه شهر بجنورد، شیروان و اسفراین از سدها تامین می شود. شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیش از 200 هزار مشترک آب در شهرها، 121 هزار مشترک آب در روستاها و 60 هزار مشترک فاضلاب دارد.

این استان در شمال شرق ایران دارای 1 میلیون نفر جمعیت است که 44درصد آن ها در روستاها زندگی می کنند.

انتهای پیام/311

دیگر خبرها

  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل