Web Analytics Made Easy - Statcounter



رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مجروحان تصادف خودروی نمایندگان مجلس در چابهار فوت کرد و حال 2 تن دیگر وخیم است.

به گزارش ایلنا، محمد مهران امینی فرد گفت: خالد صادقی یکی از تجار منطقه آزاد چابهار و از مجروحان تصادف زنجیره‌ای مسیر چابهار - دشتیاری فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینی‌فرد اظهار داشت: در این حادثه زنجیره‌ای که بین مینی بوس هایس، تویوتا و کامیون رخ داد ۹ نفر مجروح شدند.

وی ادامه داد: از مجموع مجروحان این حادثه که در بیمارستان امام علی(ع) چابهار بستری هستند تاکنون یک نفر فوت و ۲ نفر دیگر با شرایط وخیم تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: مجروحان این حادثه از مسئولان منطقه آزاد چابهار بودند و خودرو حامل ۲ نماینده کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در این حادثه آسیب ندیده است.

وی بیان کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز در محور چابهار - دشتیاری محدوده پلیس راه چابهار رخ داد.

امینی فرد ادامه داد: بعد از اعلام حادثه سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و مجروحان که ۹ نفر بودند به بیمارستان امام علی(ع) چابهار منتقل شدند.

تکذیب تصادف نمایندگان مجلس در چابهار

خبرآنلاین نوشت: یک مقام اگاه در مجلس شورای اسلامی با تکذیب خبر مربوط به تصادف خودروی حامل نمایندگان در منطقه چابهار به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: آقایان خاندوزی و طغیانی از اعضای کمیسیون اقتصادی در این میسر در حرکت بودند، اما تصادف انجام شده به خودروی حامل کارشناسان محلی مربوط می‌شود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، عصر دیروز طی تماس با اورژانس و به‌دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبروی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
۵ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ترکش های آلوده بمب در بدن مجروحان حادثه تروریستی کرمان
  • آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان