Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@12:00:46 GMT

دومین شهید مدافع سلامت زنجان آسمانی شد+ عکس

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۲۲۹۸

دومین شهید مدافع سلامت زنجان آسمانی شد+ عکس

«حمزه مقدم» از پرسنل اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان زنجان، پس از ۹ ماه سینه سپر کردن در مقابل ویروس منحوس کرونا به دلیل ابتلا به این بیماری به شهدای مدافع سلامت کشور پیوست.

شهید مقدم ۴۵ ساله، کارشناس پرستاری دارای ۲۰ سال سابقه خدمت در فوریت‌های پزشکی شهرستان خرم‌دره بوده و از ابتدای شیوع کرونا نیز در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا خدمت‌رسانی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این شهید مدافع سلامت به مدت یک هفته با علائم بالینی بیماری کرونا در منزل تحت درمان بود که متاسفانه امروز (۸ آبان‌ماه) پس از تحمل رنج کرونا به شهادت رسید.

شهید «حمزه مقدم» اولین شهید مدافع سلامت اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان زنجان و دومین شهید مدافع سلامت این استان است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان در پی شهادت دومین مدافع خدمت و سلامت استان زنجان، با صدور پیامی شهادت این شهید را تسلیت گفت. در بخشی از این پیام آمده است:

«ایثار و مجاهدت در راه خدمت به جامعه پاداشی عظیم نزد خداوند دارد و در این راه پر مخاطره جان برکفان اورژانس ۱۱۵ در خط مقدم مبارزه و مقابله با ویروس منحوس کرونا از ابتدا با فداکاری، از خودگذشتگی و تلاش شبانه‌روزی به بیماران نیازمند ارائه خدمت کرده‌اند.

   

در این ایام که سفیدپوشان فوریت‌های پزشکی با اخلاص و بی دریغ قدم در راه خدمت به مردم ایران اسلامی گذاشته‌اند خبر شهادت همکار ارجمند، مسئول محترم، متعهد و پرتلاش مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان خرمدره، "شهیدحمزه مقدم " که در خط مقدم درمان و سلامت به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تالم شدید قلبی بنده و سایر همکاران حوزه سلامت شد.

اینجانب شهادت عزیز سفر کرده را به کادر پرتلاش درمان، جامعه اورژانس ۱۱۵ به‌ویژه همکاران محترم اورژانس شهرستان خرم‌دره و خانواده داغدار وی تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان برای بازماندگان گرانقدر و بستگان ارجمند صبر و شکیبایی در تحمل این مصیبت مسألت دارم.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شهید سلامت کرونا فوتی های کرونا شهید مدافع سلامت پارسی خبر شهید مدافع سلامت فوریت های پزشکی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 59 هزار نفر به اورژانس‌های ایلام مراجعه کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، هدایت حیدری‌زاده با اشاره به اینکه از تمام امکانات دانشگاه برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی بهره گرفته می‌شود، اظهار داشت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی در استان تا کنون تعداد ۵۹ هزار و ۴۹۸ نفر به اورژانس مراجعه و از این تعداد ۵۵ هزار و ۲۴۳ نفر پس از دریافت خدمات اولیه، به صورت سرپایی ترخیص شده‌اند و همچنین ۲ هزار و ۷۱۳ نفر در بخش‌های اورژانس، ۱۲۸۵ نفر در بخش‌های عمومی و ۴۴۸ نفر نیز در بخش‌های ویژه بستری شده‌اند و ۴۰۹ مورد عمل جراحی در مراکز درمانی انجام شده است.

وی با اعلام اینکه در حوزه فوریت‌های پزشکی، تعداد کل خدمات ارائه شده ۱۱۷۶ مورد است، خاطر نشان کرد: ۵ هزار و ۳۶۸ تماس با فوریت‌های پزشکی گرفته شده و همچنین ۲۷۳ نفر در حوادث ترافیکی و ۹۰۳ نفر در حوادث غیرترافیکی مصدوم شده‌اند و علاوه بر آن تعداد اعزام آمبولانس‌ها ۱۰۳۴ مورد بوده است.

حیدری‌زاده با اشاره به خدمات بهداشتی ارائه شده در این ایام، تصریح کرد: ۳ هزار و ۸۶۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع غذا و ۲۰۵ مورد آزمایش میکروبیو شیمیایی آب انجام شده و همچنین ۱۹۷۸ کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم و ۱۳ مورد پلمب اماکن غیربهداشتی نیز صورت گرفته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه در حوزه غذا و دارو نیز تعداد نسخ سرپایی ۵۴ هزار و ۸۰۷ بوده است، گفت: نسخ بستری ۵ هزار و ۴۸۲ مورد، تعداد موارد نظارت و بازرسی ۸۵ مورد و تعداد پاسخگویی به سوالات و مسائل دارویی ۱۱۳۹ مورد بوده است.

کد خبر 6064554

دیگر خبرها

  • وضعیت مطلوب مراکز درمانی یزد در طرح سلامت نوروزی
  • اجرای بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ مورد ماموریت فوریت های پزشکی در کردستان
  • مراجعه بیش از ۵۹ هزار نفر به اورژانس‌های ایلام
  • بیش از 59 هزار نفر به اورژانس‌های ایلام مراجعه کردند
  • خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند
  • مدافعان سلامت استان بوشهر تعطیلات خود را وقف خدمت کرده‌اند
  • واژگونی سمند در گلپایگان با ۶ مصدوم
  • بازدید وزیر بهداشت از اورژانس عوارضی قم تهران و یک مجتمع بیمارستانی
  • ایستگاه سلامت اورژانس۱۱۵سروآباد آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروز
  • خدمت رسانی به بیش از ۱۰ هزار بیمار در مراکز درمانی فارس