Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، زن جوان در دایره اجتماعی کلانتری افزود: زن همسایه می گفت این طلاها را از پس انداز خودم خریده ام و چون قصد دارم برای دخترم جهیزیه تهیه کنم و از طرفی نمی خواهم شوهرم از این موضوع بویی ببرد حاضرم طلاهایم را به طور اقساطی به شما بفروشم.

ما طبق قراری که گذاشتیم طلاها را با اقساط ماهیانه خریدیم و من ساده لوح النگوها و زنجیر طلا را به دست و گردنم آویزان کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ ماه از این ماجرا گذشت و با پرداخت مرتب اقساط ماهیانه به ظاهر مشکل خاصی وجود نداشت. اما یک روز ماموران انتظامی به سراغمان آمدند و من و شوهرم را به کلانتری انتقال دادند.

هاج و واج مانده بودیم و نمی دانستیم چه اتفاقی افتاده است. ما به عنوان مالخر اموال مسروقه تحت بازجویی قرار گرفتیم و تازه در آنجا بود که فهمیدیم مرد همسایه چند ماه قبل از یک منزل مسکونی سرقت کرده است و برای آن که به قول معروف بتواند طلاهای مسروقه را بی سروصدا آب کند با این حیله و ترفند از طریق همسرش ما را اغفال کرده و طوق اتهام را به گردنمان انداخته است.

زن جوان افزود: من و همسرم هیچ توجیهی برای کارمان نداشتیم و مرد همسایه نیز ادعا می کرد ما طلاها را با علم به سرقتی بودن آن به طور قسطی خریده ایم و او در واقع می خواست با این حرف ها برای خودش شریک جرم درست کند. درحالی که راهی برای نجات از این گرفتاری به نظرمان نمی رسید زن همسایه وقتی با گریه های مظلومانه ام روبه رو شد دلش به رحم آمد و حقیقت را فاش کرد.

نمی دانم چرا من و همسرم مرتکب چنین حماقتی شدیم و اصلا به ذهنمان هم خطور نکرد خرید طلای بدون فاکتور آن هم از زن همسایه ای که آشنایی چندانی با او نداریم کار معقول و منطقی نیست. زن جوان سرش را تکان داد و گفت: پشت دست هایم را داغ کرده ام و دریافتم آدم باید حتی برای خرید بیسکوئیت هم به یک مرکز خرید مجاز مراجعه کند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: منزل سرقت جرم اخبار حوادث ماموران تلگرام شریک جرم منزل مسکونی همسرم سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس ایران فیلم دختر پلیس ماه اینستاگرام تلگرام جوان مرد زن همسایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از درگیری مرگبار ساکنان یک ساختمان بر سر فشار آب خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی درباره جزئیات این پرونده گفت: در ساعت ۱۳:۳۰ روز بیستم فروردین‌ماه، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از مرگ مشکوک مرد میانسالی بر روی تخت بخش اورژانس این بیمارستان خبر دادند که درپی آن تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی وارد سردخانه بیمارستان شدند و با جسد مردی حدوداً ۶۰ ساله مواجه شدند.

وی با بیان اینکه بررسی اولیه جسد حاکی از آن بود که این فرد احتمالاً به‌خاطر ضربه بر سر به قتل رسیده است، گفت: بررسی‌های اولیه نشان داد که متوفی ساعتی قبل با همسایه‌های ساختمانی که داخل آن زندگی می‌کرد درگیر شده است. پسر متوفی در جریان تحقیقات ابتدایی جنایی به کارآگاهان گفت که در طبقه دوم ساختمان زندگی می‌کنند و فشار آب خانه‌شان کم بوده است. در همین راستا هم بنا شده تا برای جبران فشار آب به صورت شریکی با همسایه‌ها یک پمب آب خریداری کنند. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اظهارات فرزند متوفی ادامه داد: بر سر همین موضوع اختلافاتی میان مقتول و همسایه ساکن در زیرزمین به وجود آمده بود. در روز حادثه به‌دلایلی اختلافی میان ساکنان این دو واحد بالا گرفت و در نهایت با دیگر ساکنان که چهار نفر بودند درگیر شدند و در جریان این نزاع مقتول از ناحیه سر هدف ضربه همسایه‌ها قرار گرفت و پس از احساس درد و انتقال به بیمارستان فوت شد.

ولیپور گودرزی ادامه داد: به‌دنبال دریافت این اطلاعات، کارآگاهان چهار مرد جوان را بازداشت کردند اما آنها در بازجویی‌های مقدماتی منکر وارد کردن ضربه‌ به سر متوفی در جریان این درگیری مرگبار شدند. پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان و ساختمان موردنظر، کارآگاهان مأموریت یافتند با اقدامات فنی تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی جسد مرد میانسال برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

tags # قتل سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تمامی مسلمانان باید برای نابودی رژیم شیطانی و حبابی صهیونیستی تلاش کنند
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان
  • مقام حماس: آمریکا مذاکرات آتش‌بس را به بن‌بست می‌کشاند
  • خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید
  • چطور مراقب همسایه های بالدارمان باشیم؟
  • راهنمای کامل متروی استانبول به همراه نقشه خطوط
  • سگ های راهنما در متروی کشور همسایه و حسرت ما در مترو تهران
  • لبنان: اسرائیل منطقه را به جنگ می‌کشاند
  • ۹۶ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد