Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@13:50:46 GMT

تمایل یوونتوس به خرید ایسکو

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۲۴۸۲

باشگاه یوونتوس قصد دارد هافبک رئال مادرید را جذب کند.

خبرگزاری میزان - ایسکو، هافبک تیم فوتبال رئال مادرید که چند فصل پیش زیرنظر زین‌الدین زیدان و در ترکیب تیمش بازی‌های درخشانی انجام می‌داد، این روز‌ها بیشتر تبدیل به یک نیمکت‌نشین شده و گویا از وضعیتش در این تیم راضی نیست.

بر همین اساس، شنیده می‌شود این بازیکن قصد ترک رئال مادرید را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود یوونتوس از جمله باشگاه‌هایی است که شرایط جذب ایسکو را بررسی می‌کند تا در صورت فراهم بودن شرایط او را به ترکیب خط میانی خود اضافه کند.

اورتون و سویا نیز دیگر مشتریان ایسکو هستند.

بیشتر بخوانید: سیتیزن‌ها دست از سر ایسکو برنمی‌دارند

انتهای پیام/

برچسب ها: ایسکو رئال مادرید یوونتوس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئال مادرید ایسکو رئال مادرید یوونتوس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کروس در رئال مادرید می‌ماند

هافبک آلمانی رئال مادرید برای یک فصل دیگر با پیراهن این تیم بازی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تونی کروس که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه رئال مادرید در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، تصمیم گرفته است فصل آینده هم با پیراهن این تیم به میدان برود. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ تونی کروس که در آستانه توافق برای تمدید یک ساله قراردادش با رئال مادرید قرار دارد، در این تیم خواهد ماند و به کارش در رئال ادامه خواهد داد.

طبق ادعای رومانو؛ تماس‌های مستقیمی بین کروس و مدیران باشگاه رئال مادرید برای تمدید قرارداد در جریان است و حالا تنها امضای قرارداد باقی مانده است. کروس که چندی پیش تصمیم گرفت به درخواست یولیان ناگلسمان به تیم ملی فوتبال آلمان بازگردد، این فصل در رئال مادرید عملکرد خوبی داشته است.

ساوت‌گیت: بلینگام در رئال مادرید یکسری مشکلات دارد

کروس 34 ساله که در سال 2014 از بایرن مونیخ جدا شد و به رئال مادرید پیوست، تاکنون در 455 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 28 گل زده و 96 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

او در این مدت به کهکشانی‌ها برای کسب 20 جام مختلف کمک کرده است که از آن جمله می‌توان به سه قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس
  • عکس| جذاب مثل پیراهن چهارم رئال مادرید
  • اورلین شوامنی: تونی کروس یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال است
  • نیم‌‌نگاه دورتموند به وضعیت دین هویسن؛ جانشین متس هوملس از یوونتوس می‌آید؟
  • (عکس) عجیب‌ترین کیت رئال مادرید طراحی شد
  • تیزر جالب باشگاه رئال مادرید برای نمایش پیراهن چهارم این تیم / فیلم