Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانیه عاشوری مدال طلای مسابقات جهانی قزاقستان در وزن به اضافه ۷۵ کیلوگرم و مدال برنز مسابقات عشایری جهان در قرقیزستان را در کارنامه دارد و ماه گذشته در گفت و گویی با ایرنا اظهار داشت که به دلیل برخورد بد رییس هیات کرمانشاه با او و برخی از مسایل دیگر از کشتی خداحافظی می‌کند.

اما پس از دلجویی فدراسیون کشتی از وی و برگزاری اردوهای تیم ملی برای حفظ انگیزه و قوای جسمانی، عاشوری در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با وجود آنکه هشت ماه از تمرین‌ها به دور بودیم اما اردوی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه برخی از آلیش‌کاران به صورت انفرادی تمرین داشتند اما در اردو آمادگی کاملی داشتیم.

وی افزود: شرایط اردو و سطح کشتی‌گیران خوب بود. باید از مونا میرزایی سرپرست تیم ملی و فاطمه درخشانی نایب رییس فدراسیون کشتی برای برپایی این اردو تشکر کنم زیرا واقعا در افزایش انگیزه ما تاثیرگذار بود.

دارنده مدال طلای آلیش جهان اضافه کرد: پیش از رودر رو شدن با حریف خود در تمرین ماسک داشتیم اما تمرین ما خیلی نزدیک به هم نبود. در اردو بیشتر فن‌های کشتی را مرور کردیم و با کمربند نبودیم. آنا براتی هم سرمربی با اخلاق و از لحاظ فنی خیلی خوب است.

ملی‌پوش آلیش با بیان اینکه مقداری کتفم در اردوی تیم ملی آسیب دید، خاطرنشان کرد: سرپرست تیم به من گفت تا به دکتر بروم اما به او گفتم که فعلا فایده‌ای ندارد و به کرمانشاه می‌روم تا خود را درمان کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر با آسیب دیدگی در مسابقات جهانی حاضر شود می‌تواند مدال طلا را تکرار کند، گفت: در دو دیدار پایانی برابر حریفان در مسابقات جهانی قزاقستان با آسیب دیدگی به روی تشک رفتم اما به طلا رسیدم و باز هم اگر با آسیب دیدگی به روی تشک بروم به طلا می‌رسم. تا جایی که بتوانم آلیش را ادامه می‌دهم و به دنبال المپیکی شدن هستم.

برچسب‌ها کشتی آلیش زنان اختصاصی ایرنا فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی آلیش زنان اختصاصی ایرنا فدراسیون کشتی کشتی آلیش زنان اختصاصی ایرنا فدراسیون کشتی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گزارش عملکرد نواحی مناطق ۲۲ گانه پایتخت را در طرح تکمیلی ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهر تهران اعلام کرد.

وی در خصوص طرح تکمیلی ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهر تهران گفت: طرح ۱۵ روزه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهر تهران ۴ گام اصلی داشت که شناسایی، جمع‌آوری، غربالگری و در نهایت ساماندهی بود که در ۱۲۴ ناحیه مناطق ۲۲ گانه به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در گام اول شناسایی توسط شهرداران نواحی ۱۲۴ گانه شهرداری تهران صورت گرفت. در گام دوم نیز جمع‌آوری‌ها توسط ادارات خدمات اجتماعی مناطق ۲۲ گانه انجام شد. گام سوم مربوط به غربالگری اولیه بود که این کار نیز توسط اداره خدمات اجتماعی مناطق ۲۲ گانه انجام شد که در این طرح متکدیان، کودکان کار و خیابان، معتادین متجاهر و افراد کارتن خواب و بی خانمان تفکیک شدند. گام چهارم گام ساماندهی بود که توسط سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی به سرانجام رسید.

احمدی صدر پیرامون تعداد گشت‌های حامی شهر در مناطق گفت: ۱۱ منطقه هر کدام از یک گشت حامی شهر استفاده کردند، ۵ منطقه نیز هر کدام ۳ گشت حامی شهر در اختیار داشتند و ۶ منطقه دیگر از ۴ گشت حامی شهر استفاده کردند تا کار ساماندهی به خوبی صورت بگیرد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در خصوص آمار دقیق ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت گفت: درمجموع ۷۲۹۸ نفر در این طرح ساماندهی شدند که از این بین حدود ۶۵۱ نفر متکدی، ۲۹۳۳ معتاد متجاهر و ۴۸۲ کودک کار و خیابان بودند و ۳۲۳۲ نفر را نیز افراد بی خانمان و کارتن خواب تشکیل می‌دادند که همگی مورد ساماندهی قرار گرفتند.

احمدی صدر در مورد پراکندگی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت خاطرنشان کرد: متکدیان بیشتر در مناطق یک، چهار، پنج، هفده، بیست و بیست و یک بودند و معتادین متجاهر نیز بیشتر در مناطق چهار، یازده، دوازده، پانزده و شانزده پراکنده بودند. کودکان کار و خیابان نیز در مناطق چهار، پنج، هشت، یازده، پانزده و بیست پراکندگی بیشتری داشتند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در پایان گفت: شهرداری تهران بعد از دو سال تلاش پی در پی و شبانه روزی به منظور ایجاد زیرساخت‌ها و بستر مناسب جهت ساماندهی به وضعیت مناسبی در حوزه آسیب‌های اجتماعی رسیده اما باید توجه کرد که اگر ریشه‌های ایجاد آسیب‌های اجتماعی مثل مسائل اقتصادی، حاشیه نشینی، ورود اتباع غیر مجاز، مباحث فرهنگی و فرهنگ سازی عمومی حل و فصل نشود آسیب‌های اجتماعی دوباره تکرار خواهند شد و لازم است مسؤولین، نهادها و متولیان امر به موضوعات اقتصادی، فرهنگی و فرهنگ‌سازی عمومی و … بیشتر بپردازند و به کمک مردم، سازمان‌های مردم نهاد، حاکمیت و شهرداری شاهد این باشیم که آسیب‌های اجتماعی در پایتخت روند کاهشی یافته و به ساماندهی برسد.

کد خبر 6085547

دیگر خبرها

  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی