Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، «مژده طرب» عنوان یکی از جدیدترین آثار موسیقایی منتشر شده به آهنگسازی و نوازندگی امیرمسعود هراتیان است که در قالب اجرا، آهنگسازی و بازآفرینی آثار تعدادی از بزرگان موسیقی کشورمان پیش روی علاقه مندان قرار گرفته است.

امیرمسعود هراتیان از جمله هنرمندانی است که موسیقی نزد هنرمندانی چون انوشیروان روحانی و سامان احتشامی فرا گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علاوه بر عضویت در کانون مدرسان خانه موسیقی در عرصه نوازندگی با کانون موسیقی «نیواک» دانشگاه اصفهان، تک نواز پیانو ارکستر مجلسی «سایه» و تعدادی دیگر از پروژه‌ها همکاری داشته است.

وی درباره آلبوم «مژده طرب» نوشته است: آلبوم «مژده طرب» حکایت موسیقی با اصالتی است که در عین اینکه روح زندگی روزمره ما ایرانی‌ها در آن جاری است، هارمونی و آکوردهای موجود در آن پیغام نوگرایی در پی دارد. مژده طرب روایتی از عشق و علاقه به سبک پیانو ایرانی است. امید که بر دل دوستدارانش بنشیند»

«بهار دلم»، «بداهه نوازی»، «برتراز پرواز»، «فرود به ماهور»، «لبخند ماه – براساس ملودی فرامرز پایور و حسام السلطنه»، «تک نوازی»، «لعل – ملودی منسوب به استاد علی اکبر شیدا»، «مژده طرب»، «پرده گردانی»، «تا انتها حضور- براساس ملودی علی اکبر شیدا و مرتضی محجوبی» آثاری هستند که در این آلبوم گنجانده شده‌اند.

امیرمسعود هراتیان آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده پیانو، پیمان فروتن ضبط – میکس و مسترینگ، حمید رضایت نوازنده فلوت، معین الدین صادق زاده نوازنده دف ودایره، عرفان بطلانی نوازنده تمبک قطعه «بهار دلم»، علی احمدیان نوازنده تمبک قطعه‌های «لبخند ماه» و «لعل»، محمود جعفری نوازنده تمبک قطعه «مژده طرب»، مسعود نوروزی نوازنده تمبک قطعه «تا انتها حضور» نوازندگان آلبوم «مژده طرب» را تشکیل می‌دهند.

آلبوم «مژده طرب» با مجوز شماره ۲۹۴۰-۱۳۹۹ دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره واسپاری ۲۹۸۵۲ کتابخانه ملی در دسترس شنوندگان قرار گرفته است.

کد خبر 5058536 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: آلبوم موسیقی موسیقی ایرانی موسیقی کلاسیک فیلم کوتاه تئاتر ایران حضور هنر ایران در جهان فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما موسیقی ایرانی ویروس کرونا سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان فیلم مستند آلبوم موسیقی شبکه سه سیما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رادیو نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکن اصلی سبک زندگی ایرانی-اسلامی، معماری تمدن‌پایه است

وزیر فرهنگ نوشت: سخن گفتن از ‎سبک زندگی ایرانی-اسلامی بدون پرداختن به رکن حیاتی و ستون اساسی آن، یعنی معماریِ تمدن‌پایه، راه به جایی نمی‌برد، از این رو ما پس از یک دوره مطالعات جامع و کاربردی، دبیرخانه دائمی هنر ‎معماری را تأسیس کردیم تا وظایف ذاتی وزارت فرهنگ در این حوزه را احیا کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صفحه شخصی خود با اشاره به راه‌اندازی دبیرخانه دائمی هنر معماری نوشت:

«سخن گفتن از ‎#سبک_زندگی ایرانی-اسلامی بدون پرداختن به رکن حیاتی و ستون اساسی آن، یعنی معماریِ تمدن‌پایه، راه به جایی نمی‌برد، از این رو ما پس از یک دوره مطالعات جامع و کاربردی، دبیرخانه دائمی هنر ‎#معماری را تأسیس کردیم تا وظایف ذاتی وزارت فرهنگ در این حوزه را احیا کنیم.

برنامه‌ریزی جهت تهیه طرح‌های «توسعه» هنر معماری، ساماندهی و ایجاد «بانک اطلاعات» در خصوص فعالیت‌های هنری معماران و «حمایت» از هنرمندان معمار و آثار آن‌ها در عرصه‌های ملی و بین‌المللی از جمله وظایفی است که به رئیس دبیرخانه هنر معماری محول شده است.»

به گزارش ایمنا، روز گذشته بود که اولین جلسه شورای معماری با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ، سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ، سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، محمد خراسانی‌زاده مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی وزارت‌فرهنگ، عاطفه خادمی مشاور وزیر فرهنگ، محمد مهدی سموعی رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد و وزیر فرهنگ در این جلسه اعلام کرد: جشنواره فجر معماری به مجموعه جشنواره‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه خواهد شد و با همکاری وزارت راه و شهرسازی و شورای عالی شهرسازی که همکاران اصلی ما برای تعمیق این موضوع هستند کار را به پیش خواهیم برد.

کد خبر 746841

دیگر خبرها

  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • عبور «مست عشق» از هفت خان
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • «اشعار نو از نغمه‌های کهن» شنیدنی می‌شوند
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • هوش مصنوعی اپل برای زندگی روزمره از راه می رسد
  • رکن اصلی سبک زندگی ایرانی-اسلامی، معماری تمدن‌پایه است
  • زنی که زندگی فوتبالیست مشهور ایرانی را نابود کرد