Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این همایش ملی مجازی به همت برخی نهادها و دانشگاه ها مانند پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و همچنین دانشگاه امام صادق (ع) در محورهایی مانند «انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و مقاومت اسلامی در سپهر داخلی»، «مبانی نظریه های مقاومت»، «فقه مقاومت»، «انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و مقاومت اسلامی  در سپهر خارجی»، «تحلیل گفتمان مقاومت اسلامی» و «مسائل منطقه ای و بین المللی مقاومت» پذیرای مقالات اندیشمندان و پژوهشگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین «نقش کارگزاران و نهادها در شکل گیری گفتمان مقاومت (سردار سلیمانی، سپاه قدس و ...)»، «مطالعه تطبیقی مقاومت در فقه فریقین»، «مطالعه موردی و تطبیقی مقاومت در یمن، مصر، لبنان، عراق، سوریه و ...»، «راهبردهای تقویت مقاومت در سطح منطقه و نظام بین الملل با تأکید بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و «آینده پژوهی مقاومت در جهان اسلام» نیز به عنوان برخی زیرمحورهای این همایش معرفی شده است.

در عین حال تحلیل نظریه ها و الگوهای مقاومت در قرآن کریم، در سیره معصومین (ع)، در اندیشه رهبران مقاومت مانند امام خمینی، امام خامنه ای، سید حسن نصرالله و سردار سلیمانی و همچنین در اندیشه متفکران مسلمان، بخش دیگر معرفی شده این همایش است که پژوهشگران می توانند درباره آن ها مقاله بنویسند.
و اما آخرین مهلت ارسال مقالات به این همایش اول آذر ماه و زمان برگزاری همایش نیز پانزدهم دی ماه سال جاری و در ایام نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: شهر مقدس قم همایش ملی مجازی مقاومت اسلامی شهید قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، ، یادواره شهدای کنسولگری ایران در دمشق و سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد صاحب‌الزمان عج شهرستان لنده برگزار شد.  فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لنده در این مراسم با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان و اجلاسیه شهدای شهرستان لنده گفت: یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فرهنگی و معنوی استان کهگیلویه و بویراحمد بحث برگزاری دومین کنگره شهدای استان و اجلاسیه شهدای شهرستان لنده است. سرهنگ روح اله ویسی افزود: اجلاسیه شهدای شهرستان لنده در سالروز سوم خرداد در محل استادیوم ورزشی شهر لنده با حضور میهمانان لشکری و کشوری برگزار خواهد شد. وی گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف عالی برگزاری اجلاسیه ترویج فرهنگی و سیره شهدا و معرفی هرچه بهتر به نسل جوان است و راه و یاد شهیدان مدافع حرم برای همیشه ماندگار و جاودان است و این نشان‌دهنده فرهنگ و تفکری است که ریشه در عاشورا دارد. ویسی گفت: عملیات وعده صادق نمونه‌ای وعده الهی در برخورد قاطع با ستمکاران و جنایت‌کاران بود که اقتدار و توان دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی را به جهانیان آشکار کرد. این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت ولی‌عصر (عج) شهرلنده و پایگاه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • «وعده صادق» ریشه در فرهنگ مقاومت دارد
  • نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند
  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان
  • شهید فائزه رحیمی جوانی با اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی بود