Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا، اکبر بهنامجو پنجشنبه شب در جلسه مولدسازی اموال مازاد دولتی تشریح کرد:بخشی از این درآمد هم برای تامین هزینه‌های جاری دستگاه‌های اجرایی مورد استفاده قرار      می‌گیرد.
وی بیان کرد: لازم است دستگاهها وضعیت اموال مازاد خود را اعلام کنند تا پیگیری های لازم در راستای اخذ مجوز انجام و تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به اخذ مجوز ۶۳ فقره از پرونده‌های اموال مازاد و غیرمنقول دولتی از وزیر اقتصاد و دارایی گفت: این پرونده ها وارد فرآیند تثبیت و تعیین کاربری شده است.
علیرضا نوروزی افزود: تلاش می کنیم این اموال  را با ارزش افزوده بیشتری تبدیل به نقد کنیم و این مبلغ برای کسری بودجه دولتی و تراز پایین تخصیص های استانی بهره برداری می شود.
وی بیان کرد: تا کنون ۱۰ مورد از این اموال به اررزش 200 میلیارد ریال فروخته شده است.
نوروزی ادامه داد : با برگشت این مبلغ به استان ۵۰ درصد از آن صرف پروژه های نیمه تمام عمرانی دستگاههای اجرایی استان که در فروش اموال مازاد مشارکت داشته‌اند،می شود.
وی افزود: مابقی هم صرف هزینه‌های جاری و جبران خدمات پرسنلی می‌شود.

برچسب‌ها استان اردبیل اعتبار اکبر بهنام جو 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل اعتبار اکبر بهنام جو استان اردبیل اعتبار اکبر بهنام جو اخبار کنکور اموال مازاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد

علی رحیمی‌آذر افزود: با شکایت شاکی خصوصی و گزارش بازرسان سازمان صمت استان مبنی بر وقوع تخلف گرانفروشی و تقلب در ساخت یک دست مبل به لحاظ کیفیت و کمیت منطبق با کالای نشان داده شده، به پرونده واحد صنفی مبل فروشی متخلف در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

او گفت: با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع، اتهام انتسابی محرز و متهم علاوه بر پرداخت ۲۳۰ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت به شاکی به پرداخت مبلغ سه میلیارد و ۹۰۰ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اظهار کرد: با اخلال‌گران نظم اقتصادی و برهم‌زنندگان آرامش بازار و افرادی که دست به احتکار، افزایش خودسرانه قیمت و یا قاچاق کالا می‌زنند مماشات نشده و برای پرونده‌های تعزیراتی در سریع‌ترین زمان ممکن حتی در محل بازرسی واحد‌های صنفی حکم تعزیراتی مقتضی صادر می‌شود.

رحیمی آذر بیان کرد: تمامی واحد‌های تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.

او پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و اضافه کرد: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ادامه داد: هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی، عرضه کالا خارج از شبکه توزیع و یا هر گونه تخلف اقتصادی واحد‌های صنفی را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه تلفن گویای ۱۳۵ و سایت tazirat ۱۳۵ اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • تمرکز جدی بر اجرای طرح مولدسازی اموال مازاد دولت و مصوبات سفر رئیس جمهور
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • آب‌ شاهی در گاری و تانکر | تصاویری از فروش آب در تهران ۱۰۰ سال پیش
  • پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود