Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاضل عبیات پنجشنبه شب در نشست بررسی مشکلات شهرستان گتوند در سالن اجتماعات فرمانداری با اشاره به طرح نیمه تمام تعریض و چهاربانده کردن جاده ورودی گتوند- جنت مکان افزود: ساماندهی و تکمیل طرح ورودی گتوند و جنت مکان بسیار مهم است و باید مدیرکل دفتر فنی استانداری آن را در کمیسیون راه‌ها قرار دهد.

وی با تاکید بر لزوم تعریف برنامه زمانی برای تکمیل جاده ورودی گتوند و جنت مکان ادامه داد: حوادث منحر به مرگ زیادی در این نقطه رخ می‌دهد که باید در اسرع وقت تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان به مشکلات زهکش های شهرستان گتوند اشاره کرد و گفت: ساماندهی زهکش ها برای خیلی از شهرهای گتوند مهم است و باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی ادامه داد: برخی از کانال ها در روستاها از جمله کایدان و شهید محمدی باید ساماندهی و مشکل آنها رفع شود.

عبیات پسماند را یکی دیگر از مشکلات مهم شهرستان گتوند برشمرد و اظهارداشت: رهاسازی زباله در مسیر گردشگری پارک کوهستان درست نیست و باید از این کار جلوگیری شود.

 وی با اشاره به مشکلات طرح جامع شهرهای گتوند افزود: طرح جامع شهرهای شهرستان گتوند باید بررسی و مشکلات آن به تدریج رفع شوند.

عبیات گفت: راه و شهرسازی ضعف طرح جامع شهرها را ظرف مدت یک هفته منعکس کند و در کمیسیون مرتبط با حضور مسئولان شهرستان گزارش دهد.

وی رفع مشکل آب در مناطق مختلف شهرستان گتوند را ضروری خواند و ادامه داد: مشکل آب به ویژه آب روستایی باید با پیگیری امور روستایی و دفتر فنی انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: برخی از مسایل مطرح شده حوزه ورزش و جوانان و همچنین مشکلات مطرح شده از سوی بخشدار مرکزی گتوند باید مورد توجه دستگاه های مربوطه برقرار گیرد.

وی ادامه داد: مجموعه فرمانداری با هماهنگی حوزه معاونت امور عمرانی، دفتر فنی و امور شهری و روستایی مجموعه ای از مصوبات را به عنوان نقشه راه برای پیگیری و رفع مشکلات تدوین و ابلاغ کنند.

عبیات با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، تحریم های ظالمانه و شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: هنر این است که بتوانیم در این شرایط سخت به مردم کمک کنیم همچنین ادارات و دستگاه های اجرایی باید تمام منابع را برای رفع مشکلات بکارگیرند.

وی ادامه داد: شهرداران و اعضای شوراها اختلافات را کنار بگذارند چراکه هرجا شورا با شهردار اختلاف دارد مشکلات رفع نخواهند شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان  تاکید کرد: شوراها به دنبال حرکات نمایشی نباشند و اختلافات را برطرف کنند.

به گزارش ایرنا، فاضل عبیات معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان روز پنجشنبه پس از حضور در آیین گرامیداشت سیزدهمین سالروز درگذشت قیصر امین پور شاعر معاصر، به همراه فرماندار گتوند و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی از طرح های عمرانی شهرها و روستاهای شهرستان گتوند بازدید و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.  

۴۶

کد خبر 1449137

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهرستان گتوند جنت مکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در بازدید بخشدار بخش مرکزی سلماس به همراه سرپرست امور آب و فاضلاب این شهرستان، مسائل و مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید مقرر شد مطالعات لازم و برآورد‌های اولیه جهت تعریف پروژه توسط امور آب و فاضلاب سلماس انجام و با اجرای عملیات اصلاح شبکه و بهسازی تاسیسات با مساعدت بخشداری و مشارکت اهالی روستا مشکلات ۳۲۰ نفر جمعیت ساکن در این روستا مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • ساخت مدرسه ۶ کلاسه در صالح شهر گتوند
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی صداوسیمای کیش، ۲۹ فروردین
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • راهبرد کارگروه امور زیر بنایی تسهیل ظرفیت های مردمی در بخش مسکن خوزستان است