Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری از اقامه نماز جمعه در ۸ شهر این استان خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الاسلام والمسلمین حسن صمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به وضعیت ویروس کرونا در استان چهارمحال و بختیاری، نماز جمعه این هفته 9 آبان‌ماه فقط در 8 شهر استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نماز جمعه این هفته فقط در شهرهای اردل، شلمزار، گهرو، سامان، لردگان، آلونی، مال‌خلیفه و کوهرنگ برگزار می‌شود.

 رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: به علت قرمز و بحرانی بودن وضعیت کرونا در استان و حفظ سلامتی نمازگزاران، حسب نظر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، نماز جمعه در بقیه شهرها و مرکز استان اقامه نمی‌شود.

فریضه نماز جمعه فردا در 3 شهرستان استان اردبیل اقامه نمی‌شودنماز جمعه در تمام شهرستان‌های ایلام اقامه نمی‌شودنماز جمعه تنها در اردکان با سخت‌گیرانه‌ترین ضوابط بهداشتی اقامه می‌شود

صمدزاده در پایان خاطرنشان کرد: امید است با لطف خداوند و دعای مومنین و رعایت قوانین بهداشتی، زمینه مجدد اقامه نماز جمعه در سراسر استان فراهم شود.

انتهای پیام/7540/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: میز های خدمت این هفته 07 اردیبهشت ماه 1403  با حضور مدیران کل کمیته امداد - جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی آذربایجان غربی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ،  شهردار منطقه 2 ارومیه ،  معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج کارگران استان تشکیل  می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن