Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تمدن غرب ماهیتی ضد اخلاقی و انسانی دارد و توهین به پیامبر اسلام از سوی فرانسه برای جلوگیری از نفوذ اسلام در قلب اروپا است. - اخبار استانها -

آیت الله دکتر محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: غرب و دنیای غرب برای اینکه افکار عمومی را از بیداری اسلام و گسترش اسلام در قلب اروپا منحرف کند و مانع از این بیداری شود، دست به توهین به ساحت پیامبر اسلام می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اسلام و پیامبر اسلام دین رحمت و مهربانی است و دشمن نمی‌تواند با توهین و اهانت چهره مقدس و رحمانی اسلام را مخدوش سازد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: تمدن غرب ماهیتی وحشی و ضد انسانی دارد و به هیچ اصول اخلاقی پایبندی ندارد و به بهانه آزادی بیان به ارزش‌های اصیل و مورد احترام میلیاردها انسان و مسلمان جسارت می‌کند.

وی تصریح کرد: گروه‌های افراطی و صهیونستی با اسلام هراسی دنبال این هستند که از توسعه اسلام در غرب جلوگیری کنند ولی این رفتارهای زشت و غیرقابل قبول جواب عکس داده و اسلام بیش از پیش بین قلوب انسان‌ها نفوذ کرده است.

آیت الله حیدری بیان داشت: مکرون نماد ابلیس امروز دنیاست که با این اقدامات آبروی دولت فرانسه را بین کشورها و مردم زایل ساخته و مردم این کشور را بین ملت‌ها منفور ساخته است.

رضایی در دیدار مراجع قم: جرئت مکرون در اهانت به پیامبر(ص) ناشی از ارتباط برخی کشورهای عربی با اسرائیل استماموستا واوی: غرب ماهیت پلید و شنیع خود را در اهانت به پیامبر(ص) نشان دادموج دیگری از واکنش‌ها در پی اهانت به پیامبر(ص): مکر شما به خودتان باز خواهد گشت

وی با اشاره به همراهی بن سلمان و سران سعودی با کشور فرانسه گفت: این اقدامات بن سلمان نوعی ارتداد از اسلام است. بن سلمان با سکوت و همراهی با مکرون در این توهین به پیامبر اسلام شریک است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: مردم فرانسه و جوانان فرانسه اجازه ندهند فردی مثل مکرون که صلاحیت اخلاقی ندارد، با آبروی این کشور بازی کند.

وی در پایان اظهار داشت: غرب نشان داده است که به شعار آزادی بیان به هیچ وجه اعتنایی ندارد و این شعارها برای غرب تنها ابزاری برای فشار سایر ملت‌ها است. فرانسه که مدعی آزادی بیان است توهین به اسلام را مجاز می‌داند ولی سوال پرسیدن درباره هولوکاست را جرم تلقی می‌کند.

انتهای پیام/341/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خبرگان رهبری پیامبر اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام

 آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار با نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر همراهی با رهبری در تصمیمات در مقابل دشمن بویژه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: باید هر گونه اختلاف را کنار گذاشت و با ایشان همراهی کرد، باید بدانیم امروز دنیای استکبار باهم متحد و آشکارا در یک صف واحد در مقابل ایران و گرو‌های مقاومت هستند.

وی وضعیت امروز جهان اسلام را حساس دانسته و با تقدیر مجدد از نیرو‌های مسلح در پاسخ بجا و قانونی و به موقع نسبت به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: لازم است کشور‌های اسلامی خصوصاً علمای جهان اسلام بیش از گذشته وحدت و ارتباط داشته باشند تا بتوانند اثرگذار باشند.

وی افزود: براین اساس بر وحدت جهان اسلام تأکید می‌کنم و امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار آیت‌الله عباس کعبی گزارشی از حوادث اخیر در منطقه و جهان اسلام ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بقیع گوشه ای از تاریخ اسلام است/ ضرورت شناساندن آن به جهان
  • روایت یک استاد تاریخ از فرمان پیامبر(ص) به جهاد با یهودیان جنایتکار
  • روایتی از دشمنی محمدبن عبدالوهاب با پیامبر(ص) / چرا بن‌باز بزرگترین مفتی سلفی‌ها، هیچگاه به مدینه نرفت؟
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام
  • عضو مجلس خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • عضو خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر
  • ارتش خود را خدمتگزار مردم و سرباز ولایت می‌داند
  • پیام نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پی عملیات غرورآفرین و مهم «وعده صادق»