Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@16:00:03 GMT

کشف یک خودرو میلیاردی قاچاق در کردستان

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۲۹۳۶

کشف یک خودرو میلیاردی قاچاق در کردستان

به گزارش «تابناک»، سرهنگ علیرضا صفری شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یگان مبارزه با کالای قاچاق پلیس با کنترل محورهای ورودی و خروجی به یک دستگاه کامیونت باری ایسوزو در محور بیجار به دیواندره مضنون شدند که در بازرسی اولیه مشخص شد، یکدستگاه خودرو سواری خارجی فاقد پلاک انتظامی در این وسیله بارگیری و در حال حمل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بررسی‌های بعمل آمده در محل از طریق ارتباط با سامانه پلیس راهور ناجا، مشخص شد خودرو فاقد پلاک به صورت قاچاق وارد کشور شده و شبانه قصد خروج از استان و عرضه در بازار خودرو داشته است.

فرمانده انتظامی بیجار با اشاره به توقیف خودرو سواری و خودرو باری تاکید کرد: بار کامیونت ایسوزو یک دستگاه خودرو تویوتا استیشن قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال بود که با تشکیل پرونده قضایی، راننده کامیونت دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شد.

سرهنگ صفری یادآور شد: هر دو خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شدند تا دستگاه قضایی تکلیف آنها را روشن کند

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا دونالد ترامپ کریم اکبری مبارکه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن نیس کردستان بیجار خودرو قاچاق توقیف علائم کرونا دونالد ترامپ کریم اکبری مبارکه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن نیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نایین از کشف بیش از ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حسن براهیمی اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی تانکردار حامل سوخت مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مجوز و مدرک معتبر و قانونی برای حمل این محموله بود، افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۳۲ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه ارزش سوخت مکشوفه قاچاق برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و راننده آن نیز پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

براهیمی بر مقابله قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و منابع ملی کشور تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 745268

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق در کرمان
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین