Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: در بسیاری از نقاط دنیا مردم در مواقع اضطراری فقط با یک شماره تماس می‌گیرند، اما در ایران هنوز این اتفاق روی نداده و به نظرم وقت آن رسیده که در تهران این اتفاق روی دهد.

مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در رابطه به هفته ایمنی گفت: شروع فصل سرما برای ما یعنی استفاده از سوخت‌های فسیلی جهت گرم کردن محل کار و زندگی و استفاده از سوخت فسیلی یعنی دعوت از مهمان ناخوانده‌ای به نام گاز مونواکسید کربن که مسمومیت با این گاز باعث معلولیت‌های ذهنی و روانی و مرگ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از ویژگی‌های این مهمان ناخوانده می‌توان به: نامرئی، بی رنگ، بی بو، بی طعم، سمی، کشنده و معروف به قاتل خاموش بودن آن نام برد.   داوری بیان کرد: از همین رو سازمان آتش نشانی  با مشارکت اداره گاز، سازمان اورژانس تهران، انجمن جامعه ایمن کشور و اداره مشارکت ها شهروندی شهر تهران هفته ای را به عنوان هفته مقابله با گاز منوکسید کربن از سوم تا دهم آبان نام گذاری کردند و هدف آنان این است که مردم قبل از اینکه وسایل گاز سوز را راه اندازی کنند به این مسایل حساس شوند و حتما به نکات که در زیر گفته می شود توجه داشته باشند.   مدیرعامل سازمان آتش نشانی بیان کرد:انشاالله بتوانیم با برگزاری کارگاه ها و آموزش های لازم بتوانیم امسال شاهد تلفات کمتری در رابطه با گاز منوکسیدکربن داشته باشیم.   وی همچنین در رابطه با پایلوت تلفن های حوادث گفت: در بسیاری از نقاط دنیا مردم در مواقع اضطراری فقط با یک شماره تماس می‌گیرند، اما در ایران هنوز این اتفاق روی نداده و به نظرم وقت آن رسیده که در تهران این اتفاق روی دهد.

داوری اضافه کرد: قرار گرفتن سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف کنار یکدیگر منجر به هم افزایی می‌شود و نباید فکر کنیم اگر سازمان‌ها در حوادث با هم ادغام شوند و در کنار یکدیگر قرار گیرند منجر به تداخل در انجام وظایف شأن می‌شود البته این مساله فعلا در حد طرح و پیشنهاد است و برای اجرای آن لازم است زیرساخت های لازم اجرا شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: منوکسیدکربن تلفن حوادث گاز سازمان آتش نشانی اتفاق روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مقابل سفارت اردن در تهران (عکس)

جمعی در  روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ تجمع اعتراض آمیز مقابل سفارت اردن در تهران برگزار کردند. آنها به مقابله ارتش اردن با پهپادها و موشک های شلیک شده از ایران در مسیر اسرائیل اعتراض کردند. اردن گفته است با پهپادها و موشک ها در آسمان خود مقابله کرده است.

عکس :‌ امیرعباس قاسمی - ایسنا

 

تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • ۶ کشته اتباع بر اثر آتش سوزی در تهران
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • تجمع مقابل سفارت اردن در تهران (عکس)
  • محدوده بازار تهران رکورددار ساختمان‌های ناایمن
  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب