Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج اساتید، دفتر فرهنگ اسلامی و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر در بیانیه‌ای آورده‌اند: با جسارت حماقت‌آمیز مکرون به وجود پیامبر اسلام صلی‌الله و علیه و آله و سلم تقابل جبهه حق و باطل به اوج خود رسید و پرده از چهره نفاق مدعیان حقوق بشر کنار زده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شاهین‌شهر، بسیج  اساتید، دفتر فرهنگ اسلامی و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر به مناسبت 13 آبان بیانیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: با طلوع انقلاب اسلامی ایران نهال مبارزه با استکبار شکوفه زد و در این میان 13 آبان به دلایل سه‌گانه تبعید امام راحل در سال 1343 و کشتار دانش‌آموزان در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 به نام روز مبارزه با استکبار نام گرفت.

در این بیانیه عنوان شده است: این مبارزه با استکبار 40 سال ادامه یافت و امروز پس از 40 سال دستاوردهای فراوانی داشته است. اولاً برای ملت‌های  آزاده جهان معلوم شده که شعار دموکراسی و آزادی که آمریکا و اروپا از آن دم می‌زنند حرف بی پشتوانه‌ای بیش نیست. 

در ادامه این بیانیه آمده است: اکنون در آستانه 13 آبان 1399 پوچ بودن این شعارها با عملکرد حماقت‌آمیز رئیس جمهور فرانسه بیش از پیش نمایان شده است. از نشانه‌های پوچ بودن شعارهای آزادی در غرب این است که همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره کردند تردید در هولوکاست جرم بوده، اما اهانت پیامبر بزرگ اسلام آزادی است.

مردم آمریکا بیش از پیش نسبت به واقعیت حکام رژیم آمریکا آگاه شده‌اند

در این بیانیه تأکید شده است: ثانیاً مردم دنیا به‌خصوص مردم آمریکا بیش از پیش نسبت به واقعیت حکام این رژیم آگاه شده‌اند. این را می‌توان از تظاهرات اخیر آنها در ماجرای قتل جرج فلوید و موارد مشابه آن فهمید.

در این بیانیه بیان شده است: ثالثاً استقامت مردم انقلابی ایران اسلامی از هر زمان دیگری بیشتر شده است، چراکه زوال دولت‌های مستکبر را به خوبی مشاهده می‌کنند. امروز عظمت انقلاب اسلامی ایران برای مردم دنیا آشکار شده است، به طوری که حتی مستکبران نیز نمی‌توانند عظمت نظام اسلامی را پنهان کنند.

در این بیانیه افزوده شده است: به همین دلیل شاهدیم که بحث از جمهوری اسلامی ایران و مذاکره با آن نکته محوری و اساسی مناظره‌های انتخاباتی آمریکاست و این نیست جز به خاطر عظمت این نظام اسلامی، هرچند استکبار جهانی سعی می‌کند با ابزارهای رسانه‌ای متنوع خود این نظام را کوچک جلوه دهد و البته مردم ما هرگز فریب جنگ رسانه‌ای دشمن را نخواهند خورد.

در این بیانیه تشریح شده است: امروز تقابل جبهه حق و باطل به اوج خود رسیده و با جسارت حماقت‌آمیز مکرون به وجود نازنین پیامبر  اسلام صلی‌الله و علیه و آله و سلم این تقابل بیشتر آشکار شده و پرده از چهره فریب و نفاق این مدعیان حقوق بشر کنار زده است.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: حقانیت نظام اسلامی ما آشکارتر شده است، البته این هنوز از نتایج سحر است. آن وقتی طلوع خورشید انقلاب اسلامی به طور کامل خودنمایی خواهد کرد که هیمنه آمریکا و ایادی حقیر آن‌ در منطقه و جهان به طور کامل بشکند و مردم جهان با حقیقت شعارهای انقلاب اسلامی ایران بیشتر آشنا و جهان شاهد طلوع  خورشید با عظمت ولایت کبری و آغاز تمدن معنوی و الهی اسلام شود.

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر امانوئل ماکرون 13 آبان بسیج اساتید انقلاب اسلامی اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  متن این پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

 

«وَ أعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه عَدُوَ اللهِ وَ عَدُوَکُم. انفال / 60»

 

تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان حضرت امام خمینی(ره) به عنوان مهم ترین رکن حراست از این انقلاب در دوم اردیبهشت‌ماه ۱۳۵۸ نشان از ژرف‌اندیشی و آینده‌نگری عمیق بنیانگذار کبیر و معمار اصلی انقلاب اسلامی بود و امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شجره طیبه و تناوری است که خود اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین دستاورد انقلاب و مهمترین پشتوانه انقلاب و اسلام ناب است.

 بی شک نقش آفرینی و حماسه‏سازی‌های بالنده، پیشرو و سرنوشت‌ساز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عمر پر برکت 45 ساله انقلاب اسلامی ضامن حفظ، استمرار و صدور پیام و اندیشه اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی به اقصی نقاط دنیا و شکست توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی و نظام سلطه علیه ملت ایران در عرصه‌های مختلف بوده است.

 طرح‌ریزی راهبرد‌های هوشمندانه و ابتکار عمل سپاه درحوزه‌های نظامی، دفاعی، فرهنگی، اجتماعی و خدمت رسانی از همان روز‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی تا هشت سال دفاع مقدس با سازماندهی و بهره گیری از توانمندی نیروی مردمی بسیج و پس از آن حضور موثر و کلیدی در عرصه سازندگی کشور و یاری رساندن به جبهه مقاومت اسلامی در سراسر جهان و خنثی‌سازی فتنه‌ها و تحرکات ضد امنیتی و تروریستی استکبار جهانی و مزدوران و دنباله‌های داخلی آنان از جمله منافقین جنایتکار و مزدور از عوامل و مصادیق اساسی و اصلی عبور ظفرمندانه ملت ایران و نظام اسلامی از مقاطع حساس و گردنه‌های سخت بوده است.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در خط مُقدم عرصه سازندگی کشور و خدمات رسانی جهادی و عالمانه به ملت مقاوم و سرافراز ایران اسلامی، مقابله با تهاجم فرهنگی، جنگ نرم، جنگ سایبری و رسانه ای نظام سلطه و حضور در عرصه جهاد فرهنگی و علمی از یک سو و موفقیت‌های چشمگیر در گسترش، تعمیق و تحکیم فرهنگ انقلاب اسلامی در محیط استراتژیک منطقه‏ای و بین‌المللی قرار داشته و این نهاد مقدس و انقلابی هیچگاه برای لحظه‌ای سنگرهای دفاع از انقلاب اسلامی، نظام و آرمان‌های والای آن رادر هیچ زمینه‌ای خالی نگذاشته است.

  سپاه شهدای استان آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس، مدافعین حرم و امنیت پایدار در منطقه، امروز با صلابت‏تر و قدرت‏مندتر از گذشته مسیر رشد و تعالی و استکبار ستیزی را ادامه داده و ضمن بیعت مجدد با امام راحل و عظیم الشأن و شهدای عزیز، آماده جانفشانی در راه آرمان های انقلاب اسلامی، تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)  است.

 

معاونت روابط عمومي و تبليغات سپاه شهداء استان آذربايجان غربی

دیگر خبرها

  • تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست
  • مسیح مهاجری: اول تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن کنید بعد جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید