Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@10:59:11 GMT

جهانبخش بازی با تاتنهام را هم از دست داد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۲۹۷۳

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از سایت «brightonandhoveindependent» انگلیس، علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی برایتون همچنان از مصدومیتی که در بازی با منچستر یونایتد در مسابقات جام اتحادیه دچار شد، رنج می برد.

وینگر ایرانی یک ماه پیش در بازی با منچستر یونایتد در دقیقه 50 بازی دچار مصدومیت شد و همه انتظار داشتند مصدومیت این بازیکن سطحی باشد ولی برخلاف انتظارها زمان زیادی برای بهبودی اش نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانبخش در مسابقات جام اتحادیه خوش درخشید و دو گل برای برایتون به ثمر رساند. وینگر ایرانی تلاش زیادی کرد تا در ترکیب اصلی برایتون در لیگ جزیره قرار بگیرد ولی مصدومیت دوباره اش این شانس را از او گرفت.

برایتون امیدوار است جهانبخش برای بازی یک شنبه با تاتنهام در لیگ برتر انگلیس برسد اما گراهام پاتر، سرمربی تیم اعلام کرد این بازی برای بازگشت جهانبخش به ترکیب تیم زود است و او باید هنوز استراحت کند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جهانبخش لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهانبخش دوباره آماده بازی شد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته سی‌اُم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 16 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه اختصاصی فورتونا سیتارد به مصاف تیم رده دهمی سیتارد خواهد رفت.

علیرضا جهانبخش که پس از سپری کردن یک ماه و نیم آسیب دیدگی و دوری از میادین، در دیدار هفته گذشته لیگ اردیویسه مقابل آژاکس با پایان مصدومیت به میادین بازگشت و حضور تعویضی در زمین داشت، امروز هم در لیست نفرات تیم فاینورد برابر فورتونا سیتارد است و روی نیمکت دیده می‌شود.

ستاره ایرانی فاینورد که در فصل جاری لیگ اردیویسه هلند 11 بازی انجام داده و فقط یک پاس گل داشته، امیدوار است در دیدار امروز فرصت بیشتری برای حضور به‌عنوان بازیکن تعویضی مقابل فورتونا سیتارد به دست بیاورد و گلزنی کند.

تیم فوتبال فاینورد با 21 پیروزی، 6 مساوی و دو شکست در این فصل 69 امتیازی و تیم دوم جدول لیگ اردیویسه هلند است که فاصله 12 امتیازی با آیندهوون صدرنشین دارد.

دیگر خبرها

  • امکان حس کردن جو ورزشگاه برای هواداران ناشنوای نیوکاسل در بازی با تاتنهام؛ خوشحالی دن برن با زبان اشاره / فیلم
  • تیم زنان منچستریونایتد زودتر از تیم مردان به فینال جام حذفی انگلیس رسید
  • فاینورد برد و جهانبخش ۷ دقیقه بازی کرد!
  • پیروزی فاینورد برابر سیتارد در حضور 7 دقیقه‌ای جهانبخش
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه جهانبخش
  • جهانبخش دوباره آماده بازی شد
  • دفو: اگر مصدومیت مهره‌های کلیدی نبود، تاتنهام الان در صدر جدول حضور داشت
  • هشدار بزرگ ادی هاو؛ به سنت جیمز پارک سفر نکنید
  • خلاصه بازی نیوکاسل 4-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • باخت تلخ تاتنهام تلخ‌تر شد! (عکس)‏